• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Gibbs -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Beelen -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Savoirself -> Ellen
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Goodwin -> Evelien
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.

    Polls:
    Quizletmeeting, het tijdstip!


    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beginpost aangepast! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom ook :')

    ik moet even kijken ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gibbs schreef:
    Beginpost aangepast! (:

    De koop van het Kruidvat kaartje is voorbij. Misschien is het handig om dat uit de beginpost te halen en die link van mij erin te zetten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de beginpost aangepast. En Guiness, ik laat je ''misschien'' er dan nog wel even staan, als je nog niet helemaal zeker bent. (:

    En @Savoirself
    ik zet je erbij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik heb de beginpost aangepast. En Guiness, ik laat je ''misschien'' er dan nog wel even staan, als je nog niet helemaal zeker bent. (:

    En @Savoirself
    ik zet je erbij!
    fijn dankjewel ^^ moet even kijken hoe ik met centjes zit enzo


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dit is ook outdated denk ik ;x

    Vandaag kwam bij mij de reclame weer in de brievenbus, en daar zat o.a. de Kruidvat bij in. Mijn oog viel meteen op de voorpagina, helemaal onderaan. Er is namelijk weer een treinkaartjesactie! Ik vind het heel leuk om mensen te meeten, daarom leek het me leuk om een Quizlet meeting te organiseren. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit waar in Nederland, want ik heb al eens naar Middelburg gereisd met de trein en naar R'dam etc.
    Wat vinden jullie? Hebben jullie zin in een meeting?

    Wat ben ik een zeur zeg (cat)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 23:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dit is ook outdated denk ik ;x
    Vandaag kwam bij mij de reclame weer in de brievenbus, en daar zat o.a. de Kruidvat bij in. Mijn oog viel meteen op de voorpagina, helemaal onderaan. Er is namelijk weer een treinkaartjesactie! Ik vind het heel leuk om mensen te meeten, daarom leek het me leuk om een Quizlet meeting te organiseren. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit waar in Nederland, want ik heb al eens naar Middelburg gereisd met de trein en naar R'dam etc.
    Wat vinden jullie? Hebben jullie zin in een meeting?

    Wat ben ik een zeur zeg (cat)


    Ik ben al bezig die hele beginpost aan te passen hoor. Maar ik kijk ondertussen ook film, dus het gaat wat traag. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik ben al bezig die hele beginpost aan te passen hoor. Maar ik kijk ondertussen ook film, dus het gaat wat traag. :Y)

    Haha okay. Take your time :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat voor dag is dit?


    ars moriendi

    Ik geloof dat de beginpost nu wel goed is aangepast..

    @ Robbery
    Zoals je in de beginpost zien kunt, is het op een zondag. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Talilayu heet Sterre
    Savoirself heet Ellen


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Talilayu heet Sterre
    Savoirself heet Ellen


    Dankjewel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet t m'n ouders nog ff laten weten -gelukkig zijn die niet zo moeilijk- :3 maar qua geld en datum/tijd kan ik^^ (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jammer dat het in Amsterdam is, ik mag van de lijst afgehaald worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."