• Ben normaal niet zo van actie anime maar ik ben laatst aan Attack on titan begonnen en dit sprak me toch best wel aan. Nu vraag ik me af of iemand nog een leuke actie anime kent.
    Alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 14:57 ]


    Kawaii ^w^

    Een oneindig lange anime vol actie is Naruto wel xd Alleen die doe ik je niet aan, die is denk ik een beetje te lang. MAar het is wel een heeeele goede anime, afgezien van het feit dat die zo lang is.

    Hmm, miss is code geass een goede? Ik geef toe, ik ben ook totaal niet fan van die reuze robot's en ik werd er ook helemaal gek van, maar als je goed let op het verhaal, dan begrijp je eigenlijk hoe geniaal die makers eigenlijk zijn. Ik vind het thema heel mooi gedaan en ze brengen de twee tegenpolen, misschien nog wel 3 tegenpolen goed naar elkaar toe. Ook vind ik dat ze de protagonist geweldig goed uitwerken en vooral over zijn identiteit.

    Anders is misschien Guilty Crown ook wel iets. Uitzonderlijk goede graphics en soundtrack en een geweldige anime om echt eens te zien. Ik vond het echt zo mooi en ook het verhaal heeft wel iets, hoewel ik niet helemaal kapot ben van die Gai. MAar Shu is wel awesome :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Een oneindig lange anime vol actie is Naruto wel xd Alleen die doe ik je niet aan, die is denk ik een beetje te lang. MAar het is wel een heeeele goede anime, afgezien van het feit dat die zo lang is.

    Hmm, miss is code geass een goede? Ik geef toe, ik ben ook totaal niet fan van die reuze robot's en ik werd er ook helemaal gek van, maar als je goed let op het verhaal, dan begrijp je eigenlijk hoe geniaal die makers eigenlijk zijn. Ik vind het thema heel mooi gedaan en ze brengen de twee tegenpolen, misschien nog wel 3 tegenpolen goed naar elkaar toe. Ook vind ik dat ze de protagonist geweldig goed uitwerken en vooral over zijn identiteit.

    Anders is misschien Guilty Crown ook wel iets. Uitzonderlijk goede graphics en soundtrack en een geweldige anime om echt eens te zien. Ik vond het echt zo mooi en ook het verhaal heeft wel iets, hoewel ik niet helemaal kapot ben van die Gai. MAar Shu is wel awesome :D


    Naruto wel seizoen 1 gezien toen ik jonger was haha maar ben nooit echt er mee verder gegaan vanwege dat er zo veel aflevering zijn.

    Code Geass heb ik seizoen 1 van gekeken een jaartje geleden maar ik ben ook nooit verder gegaan met seizoen 2 haha. Vond het wel een leuke serie.

    Guilty crown heb ik op gezocht hij staat nu in mijn ptw list :)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:11 ]


    Kawaii ^w^

    Ehm, eens denken...
    - 11eyes is wel een leuke actie anime, maar je moet de fanservice die erin voorkomt wel een beetje negeren... Voor de rest is hij echt nice. (:
    - Code Geass heeft Taka ook al genoemd, en dit is echt één van mijn favoriete anime's. Maar dat is niet zozeer om de actie, maar gewoon om het plot enzo. Maar er komt wel aardig wat actie in voor. (:
    - Guilty Crown is ook heel erg nice. Maar ook meer om het plot dan om de actie xd. En ik ben juist een fan van Gai en vind Shu af en toe maar annoying. (':
    - Mai-HiME is ook erg leuk en zeker wel een actie anime, maar dat wordt heel mooi gecombineerd met het beschermen van je geliefden e.d. Ik ga waarschijnlijk spoilen als ik het teveel uitleg, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken.
    - Mirai Nikki past ook uitstekend binnen het actie genre, en is gewoon één van de beste anime's ooit. Waarschijnlijk ken je 'm wel, maar het concept is dus een 'survival game'. Mensen moeten vechten, totdat er één overblijft en tot winnaar wordt gekroond.
    - Shakugan no Shana staat ook op MAL aangegeven als actie, dus ik zet hem er ook gewoon bij. ;d Shakugan no Shana is echt één van mijn favoriete anime's en zeker de moeite waard om eens te proberen. Ik keek deze echter ook meer voor het plot dan voor de actie. Maar eigenlijk geldt dat voor bijna alle anime's die hier tussenstaan.

    Ik denk dat - dat 'm wel zo'n beetje was. Hoop dat er iets voor je tussenstaat. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ehm, eens denken...
    - 11eyes is wel een leuke actie anime, maar je moet de fanservice die erin voorkomt wel een beetje negeren... Voor de rest is hij echt nice. (:
    - Code Geass heeft Taka ook al genoemd, en dit is echt één van mijn favoriete anime's. Maar dat is niet zozeer om de actie, maar gewoon om het plot enzo. Maar er komt wel aardig wat actie in voor. (:
    - Guilty Crown is ook heel erg nice. Maar ook meer om het plot dan om de actie xd. En ik ben juist een fan van Gai en vind Shu af en toe maar annoying. (':
    - Mai-HiME is ook erg leuk en zeker wel een actie anime, maar dat wordt heel mooi gecombineerd met het beschermen van je geliefden e.d. Ik ga waarschijnlijk spoilen als ik het teveel uitleg, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken.
    - Mirai Nikki past ook uitstekend binnen het actie genre, en is gewoon één van de beste anime's ooit. Waarschijnlijk ken je 'm wel, maar het concept is dus een 'survival game'. Mensen moeten vechten, totdat er één overblijft en tot winnaar wordt gekroond.
    - Shakugan no Shana staat ook op MAL aangegeven als actie, dus ik zet hem er ook gewoon bij. ;d Shakugan no Shana is echt één van mijn favoriete anime's en zeker de moeite waard om eens te proberen. Ik keek deze echter ook meer voor het plot dan voor de actie. Maar eigenlijk geldt dat voor bijna alle anime's die hier tussenstaan.

    Ik denk dat - dat 'm wel zo'n beetje was. Hoop dat er iets voor je tussenstaat. ^^


    Bedankt voor reactie ik heb 11eyes en code geass al gezien. Guilty crown staat op ptw. Mai-hime spreekt de beschrijving me niet echt aan andere twee staan nu ook op ptw xD

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:20 ]


    Kawaii ^w^

    Togainu no chi is een erg leuke anime!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Requiem of the Phantom is zeker een aanrader.
    Deadman Wonderland
    Hellsing (Ultimate) - Alucard *-*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Parachutes schreef:
    Ehm, eens denken...
    - 11eyes is wel een leuke actie anime, maar je moet de fanservice die erin voorkomt wel een beetje negeren... Voor de rest is hij echt nice. (:
    - Code Geass heeft Taka ook al genoemd, en dit is echt één van mijn favoriete anime's. Maar dat is niet zozeer om de actie, maar gewoon om het plot enzo. Maar er komt wel aardig wat actie in voor. (:
    - Guilty Crown is ook heel erg nice. Maar ook meer om het plot dan om de actie xd. En ik ben juist een fan van Gai en vind Shu af en toe maar annoying. (':
    - Mai-HiME is ook erg leuk en zeker wel een actie anime, maar dat wordt heel mooi gecombineerd met het beschermen van je geliefden e.d. Ik ga waarschijnlijk spoilen als ik het teveel uitleg, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken.
    - Mirai Nikki past ook uitstekend binnen het actie genre, en is gewoon één van de beste anime's ooit. Waarschijnlijk ken je 'm wel, maar het concept is dus een 'survival game'. Mensen moeten vechten, totdat er één overblijft en tot winnaar wordt gekroond.
    - Shakugan no Shana staat ook op MAL aangegeven als actie, dus ik zet hem er ook gewoon bij. ;d Shakugan no Shana is echt één van mijn favoriete anime's en zeker de moeite waard om eens te proberen. Ik keek deze echter ook meer voor het plot dan voor de actie. Maar eigenlijk geldt dat voor bijna alle anime's die hier tussenstaan.

    Ik denk dat - dat 'm wel zo'n beetje was. Hoop dat er iets voor je tussenstaat. ^^



    Maar Gai komt elke keer weer terug! xd
    Daar is geen lol meer aan, dan denk je dat die eindelijk dood is en wie komt daar weer met het leger van de vijand, Gai! xd
    Oké, ik geeft toe dat zijn backstory redelijk interessant was, maar ik vond het irritant dat Gai 1 a 2 keer dood ging en toen weer terugkwam.
    Hahah, daar kan ik gewoon niet tegen, want als mensen dood zijn, moeten ze gewoon niet weer tot leven komen of het net hebben gered.
    Het is Dragonball Z niet xd HAhaha sorry, maar zo denk ik erover xd


    McLovin schreef:
    Requiem of the Phantom is zeker een aanrader.
    Deadman Wonderland
    Hellsing (Ultimate) - Alucard *-*


    Alucard! Als je het over een badass vampire hebt :O
    Ik heb slechts de abridged series gezien van Helsing Ultimate, maar ik was gelijk al helemaal fan van Alucard :O
    Hij is echt zo awesome xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Alucard! Als je het over een badass vampire hebt :O
    Ik heb slechts de abridged series gezien van Helsing Ultimate, maar ik was gelijk al helemaal fan van Alucard :O
    Hij is echt zo awesome xd


    Ja, oké, ik moet toegeven dat dat wel vreemde plottwisten waren. (': Maar ik vond hem gewoon een interessant personage, en Shu mocht ik niet echt... Maar ik heb sowieso bijna nooit iets met de hoofdpersoon van en anime, behalve bij Code Geass dan. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ga-Rei: Zero

    Elemental Galade ook volgens mij, maar die heb ik niet gezien :a En Wolf's Rain ook wel.



    En .Hack oid is ook actie weet ik.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:14 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bedankt voor al jullie reactie ik ga zeker alles ff op zoeken !!


    Kawaii ^w^

    Ubiquitous schreef:
    Ga-Rei: Zero

    Elemental Galade ook volgens mij, maar die heb ik niet gezien :a En Wolf's Rain ook wel.



    En .Hack oid is ook actie weet ik.


    Bedoel je Elemental Gelade? Die heb ik gezien en ik vond hem heel erg tegenvallen... Maar de OST"s zijn wel heel erg nice.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Bedoel je Elemental Gelade? Die heb ik gezien en ik vond hem heel erg tegenvallen... Maar de OST"s zijn wel heel erg nice.


    Haha zou kunnen, het leek me na het zien van een AMV ooit een erg gave anime, maar het was niet helemaal mijn ding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fullmetal Alchemist: Brotherhood (de link leidt naar mijn topic erover op Q) :Y)
    Ik vind de personages echt geweldig en leef altijd heel erg mee en het is de enige anime die me keer op keer kan laten janken. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 21:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Fullmetal Alchemist: Brotherhood (de link leidt naar mijn topic erover op Q) :Y) De enige anime die me keer op keer kan laten janken. Ik vind de personages echt geweldig en leef altijd heel erg mee (cat)


    Omg ja, I love that one! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hellsing is sowieso een aanrader.


    Real eyes realize real lies.