• Ik wil eigenlijk al sinds een tijdje een mooie 'eigen' camera, omdat ik graag foto's maak op uitjes/vakanties. En ik vond het wel eens tijd om mezelf te trakteren, dus ik ga een camera uitzoeken ^^

    Ik heb nu een hele mooie gevonden:


    De kleur is omdat hij dan zeker opvalt, en ik vind rood geen lelijke kleur.
    Ik wil alleen even wat andere meningen horen, zowel van deze camera (als je weet hoe deze is), als andere camera's, die evengoed of beter zijn. Ik heb al genoeg recensies gelezen op internet, maar ik wil even kijken of ik geen betere camera misloop, die misschien even duur is/weinig scheelt met deze/goedkoper is.

    Mijn lijstje:
    Ik zoek een digitale fotocamera, niet zo'n ingewikkelde (met statief en multioptimalezoomlens, waarbij je twintig onderdelen bij kan kopen), maar gewoon een 'compacte'. Het mag van mij zeker boven de €200,- zitten, maar €250,- is het randje. Verder heb ik graag dat het niet een innieminiding is, omdat ik anders bang ben dat hij te snel uit m'n handen valt.

    Alvast bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Niemand?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zelf heb een Nikon coolpix, omdat Nikon een erkend goed cameramerk is.
    Maar die van jou ziet er ook prima uit als je die gaat kopen.


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik krijg voor kerst een Nikon Coolpix. Maar in principe zijn Canon/Nikon toch wel een van de betere merken qua fototoestellen.


    To infinity and beyond •

    Mutiny schreef:
    Ik zelf heb een Nikon coolpix, omdat Nikon een erkend goed cameramerk is.
    Maar die van jou ziet er ook prima uit als je die gaat kopen.


    Ik had een Nikon coolpix maar na twee maanden was 'ie alweer kapot, terwijl ik er zuinig mee omging :l

    Wat voor een coolpix hebben jullie dan? Want ik zie meerdere soorten staan op de site...


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Wat voor een coolpix hebben jullie dan? Want ik zie meerdere soorten staan op de site...


    Ik krijg de S3500, de een na laatste is dat. Die nieuwere (S9500? als ik het goed heb) die is met wifi optie dus niet echt nodig haha.


    To infinity and beyond •