• Justin Bieber heeft in een interview met een Amerikaans radiostation gezegd dat hij na het verschijnen van zijn nieuwe album Journals, volgende week, stopt met zingen.
    Vermoedelijk was dat een grap, meldt TMZ. Volgens een bron dichtbij de zanger heeft hij nog volop ambitie.
    Bieber, die eerst nog vrij zeker van zijn zaak lijkt, krabbelt later in het radio-interview enigszins terug: "Ik wil groeien als artiest en stap er even uit. Ik wil dat mijn muziek volwassen wordt."
    - Nu.nl

    Stiekem hoop ik dat het geen grap is


    26 - 02 - '16

    Hè, hè eindelijk! Hier heb ik op zitten wachten sinds de komst van 'Baby'! Laat hem alsjeblieft stoppen, en iets aan zijn stembanden krijgen dat hij niet meer kan zingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Hè, hè eindelijk! Hier heb ik op zitten wachten sinds de komst van 'Baby'! Laat hem alsjeblieft stoppen, en iets aan zijn stembanden krijgen dat hij niet meer kan zingen.


    Hehe :'D
    Spijtig voor zijn fans, maar ik vind het .. niet zo erg.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat ik op tumblr schreef hierover: 'Let it be true, let it be true, let him do something good for once in his life.'
    Jup, dat is mijn mening. Maar ik denk dat het een grap is. Hij denkt volgens mij nogal dat hij grappig is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    EINDELIJK!!!!! Had die al veel eerder moeten doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    DoctorDonna schreef:
    Wat ik op tumblr schreef hierover: 'Let it be true, let it be true, let him do something good for once in his life.'
    Jup, dat is mijn mening. Maar ik denk dat het een grap is. Hij denkt volgens mij nogal dat hij grappig is.


    Ik vind het sneu voor de fans, maar stiekem hoop ik ook gewoon dat het deze keer geen grap is.


    26 - 02 - '16

    Zal wel niet gebeuren. ;d Ik vind zijn muziek best oke trouwens dus hoeft ook voor mij niet.


    effort never betrays you

    Het is maar een grap hoor. Dit is gewoon weer aandachttrekkerij. Hij komt binnenkort met een nieuwe documentaire over zichzelf. Dus waarom zou hij stoppen?
    Ik zou het overigens niet erg vinden, eindelijk stopt dat gejammer van hem. (A) Maar ik geloof er eigenlijk niks van...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat ontzettend jammer dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar is. Zo. Jammer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Om eerlijk te zijn -ja, als fan zeg ik dit- vind ik zijn nummers van music journals heel erg tegen vallen. Enkele vind ik echt maar leuk [lees: 4 nummers] De andere vind ik zulke...zeik nummers. :')
    Als hij ermee stopt tijdelijk, mij prima. Maar z'n muziek blijf ik leuk vinden :')

    Waarschijnlijk neemt ie gewoon een tijdelijke break. Gaat er een tijdje tussen uit, groeit op/wordt volwassen (hoop ik) en gaat weer aan de slag met muziek maken. Ik zou het wel jammer vinden, mocht hij echt stoppen aangezien hij best wel een aantal leuke nummers heeft (vooral de R&B/Usher achtige nummers).

    Ik denk dat een break voor die jongen heel goed zou zijn. Het zou goed kunnen dat hij tijdens die tour van zijn nieuwe album meer crepeert op het podium dan zingt.


    Searching heavens for another earth

    Hij wilt dat zijn muziek volwassener wordt -.-
    Dan komt hij zeker met een singel genaamd Adult in plaats van Baby.

    Hij moet gewoon stoppen met zingen en iets doen waar die goed in is. Ik kan niet gelijk op iets komen


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Praise the Lord! _O_
    Laat het alsjeblieft echt zijn en laat hem langzaam verdwijnen in de massa.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PapiIlon schreef:
    Wat ontzettend jammer dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar is. Zo. Jammer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat het een grap is,
    En anders: sorry voor de fans, maar dan vind ik het niet zo heel erg...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .