• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Haha :'D De meeste die ik ken zijn niet slap. Ik ben gewoon dus maar ben toch best sterk. Maar misschien komt dat omdat ik wel veel sport. :'D Weet je als dat bij Noah ook moet opkomen is zijn ego toch wel een klein beetje gekrenkt. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Noah's ego mag ook wel gekrenkt worden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha poor Noah :'D Eigenlijk als ik zo Athalia overlees realiseer ik mij dat Athalia eigenlijk best wel goed ego's kan krenken :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zolang ze Cassie's ego niet krenkt vind ik het best ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Naja, alle dunne mensen die ik ken zijn zo slap als wat xd


    Haha, lol ;D
    Dus omdat ik 'dik' ben moet ik automatisch sterk zijn? Hahaha x'D
    Ik ben waarschijnlijk net zo slap als een dun persoon dus het ligt niet aan je bouw of je sterk of slap bent :')

    Maar ja, jullie hebben gelijk dat Noah's ego wel een beetje gekrenkt mag worden :')
    Zijn ego is -van wat ik tot nu toe heb gelezen- groter dan een basketbal c'x


    Little do you know

    Als ze Athalia ziet voor zwak zie dan is die kans al een stuk kleiner. Maar ik kan niks beloven...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb nooit zwak gezegd D: Ik bedoelde gewoon enkel niet instaat Noah mee te trekken naar de grond xd En dat vind ik hé, niet Cassie c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Noah is ook niet erg sterk dan, als hij onderuit gaat doordat er een "fragiel" meisje tegen hem opbotst xd


    Het is haar gewicht die hem onderuit trekt, dat heeft niet met kracht te maken. :'D Allé, misschien wel aan Noah's kant, maar hij werd verrast. :x

    EIias schreef:
    (...)
    Ik wil weten waar ik heb gezegd waar Lia zwak is aangezien ik dat nooit heb gezegd :'D En zo trok hem mee in haar val. Zo even Noah verdedigen :'D

    owja Roww verander jas een door shirt ;]


    Lol. :'D

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, lol ;D
    Dus omdat ik 'dik' ben moet ik automatisch sterk zijn? Hahaha x'D
    Ik ben waarschijnlijk net zo slap als een dun persoon dus het ligt niet aan je bouw of je sterk of slap bent :')

    Maar ja, jullie hebben gelijk dat Noah's ego wel een beetje gekrenkt mag worden :')
    Zijn ego is -van wat ik tot nu toe heb gelezen- groter dan een basketbal c'x


    You people are evil. D:

    But it's kinda true, cause he's based on Theodore Emerson the Vampire. And he's eeeeevil. He's really freaking evil.

    En een beetje op Edward Elric. That dude has the biggest ego there is.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 23:03 ]


    help

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, lol ;D
    Dus omdat ik 'dik' ben moet ik automatisch sterk zijn? Hahaha x'D
    Ik ben waarschijnlijk net zo slap als een dun persoon dus het ligt niet aan je bouw of je sterk of slap bent :')

    Maar ja, jullie hebben gelijk dat Noah's ego wel een beetje gekrenkt mag worden :')
    Zijn ego is -van wat ik tot nu toe heb gelezen- groter dan een basketbal c'x


    Dat zeg ik niet D:
    Maar een wat zwaarder persoon zou wel eerder iemand tegen de grond krijgen, gewoon omdat 'ie meer massa heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op de Sportlijn hebben we dus een periode Judo/Karate. En dan merk je dat het niet over het gewicht gaat maar om de tactiek. Zo is het dat je altijd moet letten op de houding van de armen en hoe de persoon staat. Als je teveel naar binnen staat kan je al zo omver geduwd worden. Het licht ook wel aan je sterkte maar je gewicht is niet echt super interessant. Ik heb het ook wel eens tegen een meisje opgenomen die een kop kleiner is en zowel waren gewaagde tegenstanders. Terwijl zij iets van 27 kilo weegte I think. Zo weer even mijn zegje gedaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yesyes, ik weet het nu wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry :3 Bedoelde het niet gemeen :3 Gewoon even een kleine uitleg :3 Ik beloof dat Lia Cassie's ego niet krenkt :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Elias: Ik ga morgen reageren, kay? :3


    help

    Is goed. Weet niet hoe laat ik reageer omdat ik om 5 uur met de boot terug ga naar Nederland. En dan ook nog naar huis moet rijden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Um, Noah biedt nu wel aan dat Cassie in zijn tent mag – maar zijn er like geen, regels, die vanuit school gelden?
    Geen jongens/meisjes gemixt etc.?