• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Nog iets van die school: iedereen volgt toch een verschillende richting, right?

    En is dat dan op universitair niveau of iets anders? :'D
    Sorry voor al mijn detailvragen. "--


    help

    Teresa schreef:
    Nog iets van die school: iedereen volgt toch een verschillende richting, right?

    En is dat dan op universitair niveau of iets anders? :'D
    Sorry voor al mijn detailvragen. "--


    Daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk ;x


    26 - 02 - '16

    Hahaha. :'D

    Kan ook gewoon zijn dat het een scholengemeenschap van universiteiten en hoge scholen is die het organiseert? Like, dat ze dan niet allemaal op dezelfde school zitten of dezelfde richting doen, maar dat het wel allemaal scholen uit dezelfde omgeving zijn, zodat sommigen elkaar kennen? :x

    Das een beetje vergezocht, hahaha. :')


    help

    Teresa schreef:
    Hahaha. :'D

    Kan ook gewoon zijn dat het een scholengemeenschap van universiteiten en hoge scholen is die het organiseert? Like, dat ze dan niet allemaal op dezelfde school zitten of dezelfde richting doen, maar dat het wel allemaal scholen uit dezelfde omgeving zijn, zodat sommigen elkaar kennen? :x

    Das een beetje vergezocht, hahaha. :')


    Zou best wel kunnen. Ik zou zeggen; gooi het in de groep om te ontdekken wat anderen ervan vinden


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Zou best wel kunnen. Ik zou zeggen; gooi het in de groep om te ontdekken wat anderen ervan vinden


    Oké. :'D Heb ik net een beetje gedaan...

    Thoughts? :x


    help

    Het speelt zich af in Amerika, right?
    Volgens mij hebben ze op die universiteiten daar van alles bij elkaar en ook van meerdere niveau's, dus ze kunnen wel gewoon op dezelfde vervolgschool zitten, want volgens mij zijn al die dingen daar "college" of "university"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat er zelfs nog een verschil is tussen 'college' en 'university'. :x

    Toch? :'D


    help

    Ik weet het niet D:

    Maar het zou toch wel gewoon onder hetzelfde schoolding kunnen vallen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Ik weet het niet D:

    Maar het zou toch wel gewoon onder hetzelfde schoolding kunnen vallen?


    Scholengemeenschap bedoel je?
    Dat zou best kunnen inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Mjeh.


    Oh well, it's roleplay.


    help

    Het Amerikaanse 'College' is dat je op kamers gaat in de school 'University' is meer gewoon een school waar je van uit huis naar toe gaat, maar het is beide wel na Highschool.
    Misschien dat University ook wel na College komt, maar dat weet ik niet helemaal zeker, sws is College volgens mij wel dat je op een campus zit op het terrein van de school.
    -Don't blame me als ik het fout heb, maar volgens mij is het wel zo daar-

    En trouwens, dat het allemaal verschillende leerlingen van andere scholen zijn lijkt me opzich ook wel leuk, dan kennen ze niet echt iemand daar dus word dat wel leuker, denk ik.
    Hoef je niet de geschiedenis met de groep te bedenken -aangezien dat soms best lastig is-
    Maar dan kloppen vele eerste post's trouwens ook niet meer ^-^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 13:29 ]


    Little do you know

    Child schreef:
    (...)

    Scholengemeenschap bedoel je?
    Dat zou best kunnen inderdaad.


    Not really, want scholengemeenschap is vaak meerdere scholen. Ik bedoel meer dat die dingen wel gewoon onder dezelfde naam vallen en dezelfde campus heeft, maar dat het dan gewoon meerdere niveau's heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Not really, want scholengemeenschap is vaak meerdere scholen. Ik bedoel meer dat die dingen wel gewoon onder dezelfde naam vallen en dezelfde campus heeft, maar dat het dan gewoon meerdere niveau's heeft.


    Dat zou ook wel kunnen


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    Het Amerikaanse 'College' is dat je op kamers gaat in de school 'University' is meer gewoon een school waar je van uit huis naar toe gaat, maar het is beide wel na Highschool.
    Misschien dat University ook wel na College komt, maar dat weet ik niet helemaal zeker, sws is College volgens mij wel dat je op een campus zit op het terrein van de school.
    -Don't blame me als ik het fout heb, maar volgens mij is het wel zo daar-

    En trouwens, dat het allemaal verschillende leerlingen van andere scholen zijn lijkt me opzich ook wel leuk, dan kennen ze niet echt iemand daar dus word dat wel leuker, denk ik.
    Hoef je niet de geschiedenis met de groep te bedenken -aangezien dat soms best lastig is-
    Maar dan kloppen vele eerste post's trouwens ook niet meer ^-^


    Ah, we'll figure something out for that, als het zo wordt gesteld.


    help

    Child schreef:
    (...)

    Dat zou ook wel kunnen


    Ik denk dat dat het minst verwarrende is..

    Dan zouden sommige leerlingen bepaalde lessen met elkaar kunnen delen en elkaar van daar kennen. :')


    help