• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Dat zou ook wel kunnen


    Als het gewoon een staatsuniversiteit is, die zijn volgens mij vaak best wel groot, dus dan kan het best wel denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Als het gewoon een staatsuniversiteit is, die zijn volgens mij vaak best wel groot, dus dan kan het best wel denk ik.


    Ja, zou best kunnen.
    Dat de meeste elkaar wel gewoon van naam enzo kennen maar verder eigenlijk niet zo. (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, zou best kunnen.
    Dat de meeste elkaar wel gewoon van naam enzo kennen maar verder eigenlijk niet zo. (:


    Kan op zich wel, als mensen dezelfde minors hebben. Tenminste, ik neem aan dat ze die ook wel hebben.

    Bij deze doet Cassie kunst :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Kan op zich wel, als mensen dezelfde minors hebben. Tenminste, ik neem aan dat ze die ook wel hebben.

    Bij deze doet Cassie kunst :Y)


    Raven gaat voor Muziek ^^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:55 ]


    Little do you know

    Noah doet geneeskunde. :x


    help

    So far kent niemand elkaar x'D
    Maar goed, Raven kent bijna iedereen aangezien ze iedere nieuweling wil kennen -ze wil niet dat mensen haar haten dus maakt ze vrienden met zoveel mogelijk mensen. Al waagt ze het eigenlijk nooit bij de meiden :')


    Little do you know

    Mensen kunnen elkaar ook kennen, van dat persoon A bijvoorbeeld persoon B een rondleiding had gegeven op de campus, aangezien ze niet allemaal even oud zijn en sommige er dus langer zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm.. Ja, kan ook ^-^
    Raven is 19-dacht ik toch wel- en zit er dus maar pas :'D


    Little do you know

    Oke en hierbij Athalia Journalistiek en Communicatie

    Opgezocht en dit was de naam van de opleiding volgens mij :3 .

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:06 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Economieisterror

    Hoe kun je eigenlijk twee dingen studeren?
    Ik weet wel dat je in NL als je bijvoorbeeld Geschiedenis doet, je een minor Engels o.i.d. kunt nemen, maar niet echt twee studies dacht ik.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 14:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Economieisterror

    Hoe kun je eigenlijk twee dingen studeren?
    Ik weet wel dat je in NL als je bijvoorbeeld Geschiedenis doet, je een minor Engels o.i.d. kunt nemen, maar niet echt twee studies dacht ik.


    De zus van mijn vriend stueerde ook in Amerika maar die heeft dus ook Economie erbij moeten nemen tien ze Journalistiek had genomen. Ik wist niet hoe je dat volledig noemde dus vandaar. Zal even vragen de volledige naam ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    In Belgie wel, dacht ik. Maar ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit. Hier kan je meerdere talen tegelijkertijd studeren, maar dat is iets anders dan economie en shizzle.


    help

    Bij sommige opleidingen moet je verschillende vakken hebben,
    Bijvoorbeeld bij een opleiding waar je veel met mensen moet doen moet je meerdere talen kunnen enzo, x'd
    In Amerika heb je ook gewoon de normale vakken -engels, wiskunde.. al die bende- en dan moet je kiezen tussen een hele hoop vakken om één er bij te doen.
    -Kunst, Muziek, Filosofie, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, en al datsoort bij vakken- xd


    Little do you know

    Micardo doet psychologie.


    Er is volgens mij -op de geesten na- nog maar één iemand die moet reageren,,


    Little do you know