• Oke, ik zoek rollen voor mijn Harry Potter story.
    Ik ga nog niet echt vertellen waar het over gaat ivm ik hier nog even goed over na moet denken.
    Echter kan ik je wel wat dingen vertellen over de personen die er zo wie zo in voor komt en over de slechterik, ook omdat je deze informatie nodig kan hebben voor een rol in te vullen.

    Net zoals in de boeken zijn er net zoals Hermione Granger, Harry Potter en Ron Weasley ook drie vrienden die dus eigenlijk van alles mee maken, deze verhaal begint echter in hun derde jaar en zal over drie Zwadderaars gaan met elk een eigen karakter waardoor er een echt 100% in Zwadderich hoort te zitten en de andere twee beter in Griffoendor en Ravenklauw moesten zitten ondanks dat ze af en toe wel trekjes hebben van een Zwadderaar.
    De personages heette: Scorpius Malfoy, Albus Potter en Serena Rossini.
    De slechterik wordt misschien een leraar of een leerling op school die andere vermoord, of mishandelt, de moordenaar heeft een lijst met allerlei namen die hij dood wilt hebben waaronder ook een van de drie hoofdpersonen.

    Wat ik dus nodig heb:
    Verdere vrienden van Serena Rossini maakt niks uit in welke afdeling ze zitten.
    Verdere vrienden van Scorpius Malfoy alleen Ravenklauw en Zwadderich
    Verdere vrienden van Albus Potter maakt niks uit in welke afdeling ze zitten.
    Vijanden van de trio
    Hun latere relaties in het verhaal
    Familieleden van Serena
    Schoolhoofd
    Leraren
    Afdelingshoofden
    -Ik weet niet precies hoe veel verdere vrienden/vijanden ze krijgen als ik vind dat ik er genoeg heb gaat er een streep er door heen-

    Invullijstje
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Afdeling:
    Jaar:
    Uiterlijk: (Foto mag maar ook de uiterlijk beschrijven!)
    Karakter:
    Toverstok:
    Bloedstatus:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Huisdier:
    Relatie:
    Extra:


    *Geschiedenis/familie/relatie hoeft niet perse die kan ik anders ook wel opvullen of gewoon leeg laten.
    *Kinderen van personages uit het boek mogen van mij betreft ook maar niet te veel.

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 19:13 ]

    Rol: Broer Serena
    Naam+Achternaam: Randy Rossini
    Leeftijd:16
    Geslacht: Man
    Afdeling: Slytherin
    Jaar: 6
    Uiterlijk:


    Karakter: Randy is altijd uit op een grapje hij is er dol op om mensen in de maling te nemen hij heeft scheid aan wat ze wel niet van hem denken en heeft absoluut geen geduld ook heeft hij een hekel aan mensen die altijd gelijk moeten hebben en heeft een hekel aan regels daarom hou hij zich daar ook niet egt aan ook zorgt hij er altijd voor dat hij zijn zin krijgt hoe dan ook
    Toverstok: beukenhout 26 cm kern bestaat uit Haar van een Terzieler
    Bloedstatus: Volbloed
    Familie: hij heeft een zusje genaamd Serena Rossini (voor rest de zelfde ouders als Serena)
    Geschiedenis: /
    Huisdier:


    zwart witte uil genaamd Evil (dat komt omdat hij wel eens van die trekjes heeft dat hij best evil kan kijken)
    Relatie: /
    Extra: als hij een doel op het oog heeft gaat hij er altijd 100% voor

    kijk maar of hij zo goed is en je er wat mee kan ;-)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:12 ]