• Ik heb deze week een liedje gekocht op iTunes en nu heb ik dat per ongeluk verwijderd. :/ Ik vind nergens waar ik het opnieuw kan downloaden en ik vroeg mij af of iemand weet of dat kan en hoe?
    Het staat wel op mijn iPhone, maar hoe krijg ik dat van mijn iPhone op mijn laptop?


    If I were once a planet, you were the axis

    Opnieuw opzoeken en dan klikken op opnieuw kopen. Dan krijg je waarschijnlijk een melding dat je hem al gekocht heeft en dan verschijnt opnieuw het liedje of ze downloaden hem opnieuw.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als je je iPhone aansluit op je computer, gaat deze synchroniseren. Dat betekend dus dat al je muziek, foto's et cetera gelijk worden gemaakt aan je computer. Hierbij voegt hij ook onlangs gekochte muziek/apps toe aan je App Store.

    EDIT: Of zoals hierboven word gezegd; opzoeken en dan opnieuw downloaden. Dan krijg je als het goed is die melding!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:28 ]

    Pluviophile schreef:
    Als je je iPhone aansluit op je computer, gaat deze synchroniseren. Dat betekend dus dat al je muziek, foto's et cetera gelijk worden gemaakt aan je computer. Hierbij voegt hij ook onlangs gekochte muziek/apps toe aan je App Store.

    EDIT: Of zoals hierboven word gezegd; opzoeken en dan opnieuw downloaden. Dan krijg je als het goed is die melding!

    Er staat enkel 'speel af'. kopen staat er niet bij. En als ik dat doe, staat er dat hij het niet vindt.
    Al ik synchroniseer, komt dezelfde melding :/


    If I were once a planet, you were the axis

    Janco schreef:
    (...)
    Er staat enkel 'speel af'. kopen staat er niet bij. En als ik dat doe, staat er dat hij het niet vindt.
    Al ik synchroniseer, komt dezelfde melding :/

    Als je al de melding krijgt dat er speel af staat, dan moet hij op je computer staan als het goed is. Heb je al goed je algemene muzieklijst in de iTunes bekeken?
    Het lijkt me sterk dat hij er niet op staat, als je die melding krijgt..

    Wauw, zijn er echt nog mensen die liedjes kopen?
    Eh, even Googlen?

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Als je al de melding krijgt dat er speel af staat, dan moet hij op je computer staan als het goed is. Heb je al goed je algemene muzieklijst in de iTunes bekeken?
    Het lijkt me sterk dat hij er niet op staat, als je die melding krijgt..

    Er komt: Het nummer 'Closer, Faster' kan niet worden gebruikt, omdat het originele bestand niet is gevonden. Wilt u ernaar zoeken? 
    En als ik zoek naar waar het nummer zou moeten staan, staat het nummer er niet en als ik gewoon op mijn hele laptop zoek, vindt hij het ook niet.


    If I were once a planet, you were the axis

    Savoirself schreef:
    Wauw, zijn er echt nog mensen die liedjes kopen?
    Eh, even Googlen?

    Wat is daar zo raar aan, als ik mag vragen? :')

    Janco schreef:
    (...)
    Er komt: Het nummer 'Closer, Faster' kan niet worden gebruikt, omdat het originele bestand niet is gevonden. Wilt u ernaar zoeken?
    En als ik zoek naar waar het nummer zou moeten staan, staat het nummer er niet en als ik gewoon op mijn hele laptop

    Hm, dat is vreemd. Ik zou anders eventjes Apple zelf raadplegen, of iemand in je omgeving ernaar vragen. Ik heb anders ook geen idee.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:36 ]

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Wat is daar zo raar aan, als ik mag vragen? :')


    Nou, iedereen download alles en ik snap niet dat er mensen zijn die nog liedjes kopen als ze dat geld beter uit kunnen geven aan andere dingen :') Ik heb zo'n 4000 liedjes op mijn laptop staan, en dat zou nogal duur zijn als ik die allemaal wil kopen.

    Savoirself schreef:
    (...)

    Nou, iedereen download alles en ik snap niet dat er mensen zijn die nog liedjes kopen als ze dat geld beter uit kunnen geven aan andere dingen :') Ik heb zo'n 4000 liedjes op mijn laptop staan, en dat zou nogal duur zijn als ik die allemaal wil kopen.

    Aha, zo. Klopt, ik download ook alles. Behalve gehele albums waarvan ik zeg; die moet ik gewoon kopen. En dan bedoel ik in iTunes, niet in een echte CD.

    Savoirself schreef:
    (...)

    Nou, iedereen download alles en ik snap niet dat er mensen zijn die nog liedjes kopen als ze dat geld beter uit kunnen geven aan andere dingen :') Ik heb zo'n 4000 liedjes op mijn laptop staan, en dat zou nogal duur zijn als ik die allemaal wil kopen.

    Niet alles kan je vinden op itunes.


    If I were once a planet, you were the axis

    - Het is gelukt. Bedankt voor jullie hulp.


    If I were once a planet, you were the axis