• Het eerste deel staat online..!

    http://www.quizlet.nl/quiz/239377/on-a-monday-afternoon-in-the-immaculata-college-proloog/

    Halowha!!

    Nja,, sommigen kennen ons misschien al.. Jaja->ONS
    Wij zijn dus Silke en Friedolien, en ik Friedolien is op het idee gekomen om eindelijk eens quiz te maken!x'D

    Een paar weken geleden heb ik een toneelvoorstelling gezien en kvond het wel leuk om daar misschien een quizje over te maken!

    Uitleg:

    In een pijnlijk normale middelbare school, ergens in een Vlaamse stad, halen 2 leerlingen tijdens de middagpauze zwaar geschut uit hun rugzakken en richten in de schoolbieb een bloedbad aan. Leraars en leerlingen van het Immaculata Instituut worden als loslopend wild neergemaaid. Ergens aan een raam hangt iemand een papier met "Help Ons!" en met "Hier bloedt iemand dood". Het is een zonnige, doordeweekse ochtend, en niemand begrijpt wat er gebeurd..

    Rollen:

    -Hoofdrolspeler + Vriendin Bill: Silke
    -Hoofdrolspeler + Vriendin Tom: Friedolien
    -BF S&F + Vriendin Georg: Rachel
    -BF S&F + Vriendin Gustav: Annelies
    -Het mysterieuze meisje: Aislie
    -Het sullige meisje dat door iedereen gepest word: Joly
    -Krankzinnige 1 (degene die bloedbad aanricht): Skrollan
    -Krankzinnige 2 + BF K1 (2de persoon die bloedbad aanricht): Skylar

    Wat heb ik nodig?(leeftijd ligt al vast: 16)

    -Rol:
    -Waarom deze rol:
    -Foto:
    -Tekstje:




    x3


    It's all about party fun love and radio

    -Rol: Het mysterieuze meisje

    -Waarom deze rol:lijkt me tof

    -Foto:http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/zui3.jpg

    -Tekstje: heyy!!...
    ik ben aislie rare naam ik weet het maar ja ik ben 15 jaar en ookal denk je da je me kent da is ni zo niemand kent mij dus probeer kan nog ik vertrouw mense ni snel en omda ik goe kan actere maak ik mense vaak iets wijs en ja dan denk ja da ik zo ben en da is ni zo ik ben vrij verlege ma k heb ne vreselijk gote mond ik kan ni tege peste en zo ik vind da verschrikkelijk en laf ik hou van rustt enstilte ma ook vam nuziek natuurlijk verder hou k van diere ma ni van mugge en spinne die valle af :P wil je nog iets wete vraag maar ma mis zeg k iets anders ma daar kom je dan achter
    XxX mij


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    -Rol: Het mysterieuze meisje

    -Waarom deze rol:lijkt me tof

    -Foto:http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/zui3.jpg

    -Tekstje: heyy!!...
    ik ben aislie rare naam ik weet het maar ja ik ben 15 jaar en ookal denk je da je me kent da is ni zo niemand kent mij dus probeer kan nog ik vertrouw mense ni snel en omda ik goe kan actere maak ik mense vaak iets wijs en ja dan denk ja da ik zo ben en da is ni zo ik ben vrij verlege ma k heb ne vreselijk gote mond ik kan ni tege peste en zo ik vind da verschrikkelijk en laf ik hou van rustt enstilte ma ook vam nuziek natuurlijk verder hou k van diere ma ni van mugge en spinne die valle af :P wil je nog iets wete vraag maar ma mis zeg k iets anders ma daar kom je dan achter
    XxX mij


    Owkay,, You've got him^^
    Maar je wordt dan wel 16 en geen 15 ^^


    It's all about party fun love and radio

    Mense..?


    It's all about party fun love and radio

    -Rol: BF S&F + Vriendin Georg
    -Waarom deze rol: Lijkt me een super rol
    -Foto: http://img149.imageshack.us/img149/6933/71170525mz4.jpg
    -Tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 16 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.


    Music is the new sex

    -Rol: BF+Vriendin Gustav



    -Waarom deze rol: Omdat Gustav een schatje is en ik die erg graag wil



    -Foto: http://media.photobucket.com/image/scene/moduraziel/Scene.jpg?o=3



    -Tekstje:



    Haaii kiddoo's 8D

    Ik ben dus Annelies en al zo'n hele 17 jaar leef ik op deze planeet. Noujah, in mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&streetdance maar ik ga ook veel weg met m'n vrienden, zoals naar cinema gaan of naar feestjes enseu je kent dat wel ^^ Nou, zoals je zietheb ik bruine haren die in een pony geknipt zijn en soms doe ik er ok nog kleurtjes in maar dat is maar soms niet nu dus ^^ Ach verderheb ik weinig interesants nog te lullen dus ik ga maa weer! Moet ook nog ff langs vrienden enzoo gaan ^^



    Bye<33


    voilà.. Hij staat er!
    en nu nog de rol op jouw naampje zetten..!


    It's all about party fun love and radio

    -Rol: bf en vriendin georg of gustav maakt mij niet uit welke van de 2 ;)
    -Waarom deze rol: omdat die mij aanspreekt
    -Foto: http://img128.imageshack.us/img128/3824/rapink1z1ndanemoresimlezw6.jpg
    -Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    ik ben een levensgenieter en sta altijd voor mijn vrienden klaar waar ik heel veel lol mee heb samen
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en lolly`s en muziek daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3
    Tekenen is iets wat ik ook wel leuk vind om te doen en teksten schrijven doe ik ook graag maar wel altijd op een rustig plekje dan kan ik me beter concentreren ;)
    Shoppen is niet echt iets wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid ;)
    Maar ik ga nu mijn telefoon gaat af bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    -Rol: bf en vriendin georg of gustav maakt mij niet uit welke van de 2 ;)
    -Waarom deze rol: omdat die mij aanspreekt
    -Foto: http://img128.imageshack.us/img128/3824/rapink1z1ndanemoresimlezw6.jpg
    -Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    ik ben een levensgenieter en sta altijd voor mijn vrienden klaar waar ik heel veel lol mee heb samen
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en lolly`s en muziek daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3
    Tekenen is iets wat ik ook wel leuk vind om te doen en teksten schrijven doe ik ook graag maar wel altijd op een rustig plekje dan kan ik me beter concentreren ;)
    Shoppen is niet echt iets wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid ;)
    Maar ik ga nu mijn telefoon gaat af bye bye <3


    Srry, maar de rol is al weg.. :s
    Mss een andere..?


    It's all about party fun love and radio

    Het sullige meisje dat door iedereen gepest word
    wrm deze rol:het lijk me gwn een eer om hem te mogen spelen
    foto:in fb
    tekstje
    HAAI<33
    mensjes dit is jolyFUCKER nouja joly gwn maar noem me jolyFUCKER
    mijn vrienden ijn heilig voor mij zze doen bij mij lachen huilen en goed praten dat is belangrijk we staan altijd voor elkaar klaar
    en shoppen dat moet ook hé
    dat doen we altijd samen nouja ook alleen
    ik moet gwn altijd iets leuks aan want ik wil er niet in een ouwe trenings broek rond lopen duss dat doe ik niet
    verder ik eet graag cookie's en ik woon in mijn jolyFUCKER gedachteland daar zzzit ik altijd met mijn gedachte duss vraag mij niet te veel want dan ben ik daar
    BAAI<33


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    oo mijn naampje joly


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Moet ikke ook iets invulle?


    ChachaCore

    Moet ikke ook iets invulle?


    Wrom zou je moetn..?^^
    Ik weet toch al alles van je!x'D


    It's all about party fun love and radio

    (...)

    Wrom zou je moetn..?^^
    Ik weet toch al alles van je!x'D


    Owja is ook waar -.-'
    Ma weetje kheb deze middag bijles xD


    ChachaCore

    (...)

    Owja is ook waar -.-'
    Ma weetje kheb deze middag bijles xD


    WTF! omg
    in de vakantie ofwa..
    zo erg..


    It's all about party fun love and radio

    (...)

    WTF! omg
    in de vakantie ofwa..
    zo erg..


    Mja lekker door Delphine bijles xD
    owja raad eens van wie ik msn eb


    ChachaCore

    (...)

    Mja lekker door Delphine bijles xD
    owja raad eens van wie ik msn eb


    WieWieWie??
    En als het van Mathias is, is het geen groot nieuws want ik heb hem ook..
    En als je hem van Naomi hebt,, zij heeft hem van mij^^


    It's all about party fun love and radio