• Het eerste deel staat online..!

    http://www.quizlet.nl/quiz/239377/on-a-monday-afternoon-in-the-immaculata-college-proloog/

    Halowha!!

    Nja,, sommigen kennen ons misschien al.. Jaja->ONS
    Wij zijn dus Silke en Friedolien, en ik Friedolien is op het idee gekomen om eindelijk eens quiz te maken!x'D

    Een paar weken geleden heb ik een toneelvoorstelling gezien en kvond het wel leuk om daar misschien een quizje over te maken!

    Uitleg:

    In een pijnlijk normale middelbare school, ergens in een Vlaamse stad, halen 2 leerlingen tijdens de middagpauze zwaar geschut uit hun rugzakken en richten in de schoolbieb een bloedbad aan. Leraars en leerlingen van het Immaculata Instituut worden als loslopend wild neergemaaid. Ergens aan een raam hangt iemand een papier met "Help Ons!" en met "Hier bloedt iemand dood". Het is een zonnige, doordeweekse ochtend, en niemand begrijpt wat er gebeurd..

    Rollen:

    -Hoofdrolspeler + Vriendin Bill: Silke
    -Hoofdrolspeler + Vriendin Tom: Friedolien
    -BF S&F + Vriendin Georg: Rachel
    -BF S&F + Vriendin Gustav: Annelies
    -Het mysterieuze meisje: Aislie
    -Het sullige meisje dat door iedereen gepest word: Joly
    -Krankzinnige 1 (degene die bloedbad aanricht): Skrollan
    -Krankzinnige 2 + BF K1 (2de persoon die bloedbad aanricht): Skylar

    Wat heb ik nodig?(leeftijd ligt al vast: 16)

    -Rol:
    -Waarom deze rol:
    -Foto:
    -Tekstje:




    x3


    It's all about party fun love and radio

    (...)

    WieWieWie??
    En als het van Mathias is, is het geen groot nieuws want ik heb hem ook..
    En als je hem van Naomi hebt,, zij heeft hem van mij^^


    Ik heb het gwn ook gevraagt xD
    mja kheb nu weird nieuws :(

    (...)

    Ik heb het gwn ook gevraagt xD
    mja kheb nu weird nieuws :(


    Wat dan..?!
    Vertel


    It's all about party fun love and radio

    (...)

    Wat dan..?!
    Vertel


    Nja kheb ne weirde droom gehad

    Jij geen rol willen bij Dreadlocks en make-up?

    Skrollan geen berichten kunnen plaatsen..? Ik het voor haar doen^^

    -Rol:Krankzinnige 1

    -Waarom deze rol:Omdat ik gwn krankzinnig ben en het me wel een leuke rol lijkt^^

    -Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=81099

    -Tekstje:
    Haaaix Bitches

    Skrollan speaking here! Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Veel mensen zijn bang van mij, omdat ze zowat iedereen m'n reputatie als krapuul nu wel kent!x'D
    Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Maar wat ik ook nog zo graag doe is anderen kleineren en pesten, gwn omdat ik het zo grappig vind om anderen te zien lijden. I know, ik ben nogal sadistisch aangelegd.Maar dan alleen met m'n bestie, want die is ook al zo sadistisch..>.<' Zit in de familie. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel, en die weet dat onderstussen al. Maar hij is ook niet echt te onderschatten! Voor de rest ben ik verslaafd aan lolly's, music en shoppen. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen.
    Maareuh ik moet nu gaan! BYE Bitches!!! <3


    It's all about party fun love and radio

    Skylar, voor jou omdat je niet op het forum kan..

    -Rol: Krankzinnige 2 + BF K1

    -Waarom deze rol: Omdat ik het gwn een leuke rol vond uitzien^^

    -Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76355

    -Tekstje:

    Helloow Biatchess..!

    Skylar is de naam! Al 16 jaar huppel ik al op deze verklote aardbol rond. En eum.. mijn grootste hobby is anderen bang maken en hen vooral pesten samen met m'n BF.. Daarom is ook iedereen bang van ons! Geef toe, het is toch wel zalig om iemand anders te zien lijden..!x'D
    Nja,, niet alleen pest ik graag.. Shoppen is ook 1 van m'n favo's! En alweer samen met m'n BF. Eigenlijk doe ik alles met haar want niemand anders wil iets met ons te maken hebben!
    Owkay ik laat het hierbij, want er is weer 1 of andere stommeling die in m'n zicht loop..!


    It's all about party fun love and radio