• Zoals de titel al zegt: éindelijk is weer goed nieuws in mijn 2013!

    Van de zomer had ik veel last van zware migraine aanvallen, voor én na dat we op vakantie gingen naar Italië. Ik liep daar voor al bij een neuroloog, en hij vroeg zich tijden lang af waarom ik er in de zon minder last van heb, dan bijvoorbeeld hier, in de winter. Daar lag het niet aan te liggen, het lag er gewoon aan dat ik me daar minder gestresst voelde. Toen ik na de zomervakantie thuis was heb ik drie maandenlang onderzoeken gedaan in het ziekenhuis: vier ct scans, twee MRI scans, bloed geprikt, een halve dag opname…De uitslag was nog zorgverwekkender, ik had een kyste in mijn hoofd, vlak bij mijn hersenstam, en de kans was groot dat hij slechtaardig was…
    Na nog weer een aantal onderzoeken bleek dat hij gelukkig goedaardig was, en dat ze hem daarom niet operatief weg zouden halen (gevaarlijker anyway, want hij zit te dicht bij mijn hersenstam). Migraine bleef wel aanhouden, maar daar heb ik nu medicatie voor - en het betert!

    Niet vlak daarna, maar 30 november is toch nog plotseling overleden, onze broer, oom en zwager op 68 jarige leeftijd.

    Toen, na al het gezeik, mocht ik van mijn mentor niet op stage, wikken en wegen mocht ik later toch op sollicitatie. Dat pakte als beste uit in 2013, want in éen keer raak, jullie lezen nu een verhaal van een 18jarige student die per 10 februari Grafisch Vormgeven stagair is van de KLM!

    Hoe was jullie 2013?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oh, dat is echt super! En gelukkig dat dingen beter geworden zijn, heel veel succes nog met alles.

    Mijn jaar ging wel. Mijn depressie is niet minder geworden, alleen meer ups en downs erin. Twee kennissen kregen kanker, maar zijn er allebei ook weer zo goed als vanaf gelukkig.


    Your make-up is terrible

    Mijn jaar is bewogen geweest. Ik heb een goede vriendin verloren en nog wat andere dingen zijn gebeurt maar een van de betere momenten was de bevesteging dat ik genezen was van kanker :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nouja mijn jaar begon goed maar nu zit in meer in een down fase maar heeel fijn om te horen!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Echt awesome stage!

    Mijn 2013 is echt een enorm raar jaar geweest.
    - Ben van "normaal ziend"persoon ineens slechtziend geworden met een niet afgemaakt schooljaar, ziekenhuisbezoeken en andere afspraken tot gevolg (wat niet gaat veranderen komend jaar haha heb me revalidatie plan voor 2014 net binnen xP)
    - Ik heb m'n eerste dans optredens gehad!! (:
    - Ik heb m'n eerste twee vriendjes gedumpt haha wat bij de tweede een nogal verschrikkelijke ex opleverde..Maar dat boeit me vrij weinig tis niet voor niets m'n ex.
    - Ik heb echt een paar leuke nieuwe vrienden gemaakt en betere vriendschapsbanden gekregen (:

    Al met al sta ik nog steeds echt mega positief in het leven, maar minder naïef.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 23:20 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hey meis wat ongelofelijk fijn dat het aan de betere hand is! Ik gun het je van harte, op naar een goed 2014!

    Mijn jaar was ronduit kut... Ik heb na 3 jaar mijn opleiding verpleegkunde moeten laten vallen door chronische pijn. Ik dreef door een jaar niets te kunnen en echt aan huis gebonden te zitten mijzelf recht een zware depressie in. In augustus kon ik eindelijk revalideren, wel een leuke groep gehad, de pijn verminderde nauwelijks echter leerde ik er wel mee om te gaan. Veel vrienden hebben mij in die periode laten vallen als een baksteen, anderen waren gelukkig heel dichtbij betrokken met mij. Ik ontwikkelde echter halfzijdige uitvals aanvallen... Naar de eerste hulp, weg gestuurd met het zal wel een beetje migrane zijn. Nog eens een aanval gehad, weer weg gestuurd. Op mijn stage een extreme aanval gehad en toen opgehaald met de ambulance, daar na 3 uur weer weg gestuurd. Twee weken later lag ik op school weer onderuit, weer met de ambulance dit keer ander ziekenhuis. Afgelopen tijd veel onderzoeken gehad en dan na een half jaar eindelijk een diagnose. Niets ernstig wel iets wat behandeld moet worden, maar nooit meer over gaat.
    Door al het verzuim negatieve stage beoordeling gehad die helemaal niet terrecht was. Een dag later viel een klasgenoot mij aan en werd ik daarvoor geschorst... Ik heb het gehad met 2013... op naar 2014 met nieuwe hoop.

    Het voelt goed dit ff hier neer te kwakken


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gibbs schreef:
    Top! Gefeliciteerd!

    Mijn 2013 is geen leuk jaar geweest, en 2014 ziet er ook niet rooskleurig uit. Ik hoop dat het allemaal toch beter worden zal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn dat alles weer goed gaat nu. ^^

    2013, was tot nu toe, het slechtste jaar dat ik tot nu toe heb meegemaakt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Barnabas schreef:
    Ik heb een raar jaar gehad. Veel lichamelijke klachten, waardoor ik vaak leuke dingen moest afzeggen. Ook is er een nare scheiding aan de gang in de familie, dat totaal niet vlekkeloos verloopt. Verder ben ik wel geslaagd voor mijn VWO-diploma en in september begonnen aan mijn droomopleiding, waar ik leuke mensen heb ontmoet. (:


    Ik weet nog steeds niet welke opleiding :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn jaar was behoorlijk goed ja.
    Over het algemeen verspreid wel leuke gebeurtenissen. Een dipje van enkele maanden maar het beste is dat ik daar ook gewoon volledig uit ben nu.
    Ik heb een heel toffe klas ondertussen, heel wat goede vrienden, en bovendien heb ik mijn kamer helemaal vernieuwt ;3

    Ik denk wel dat ik meer heb bereikt dat het jaar hiervoor, het was vooral allemaal veel evenwichtiger en ik denk ook iets of wat volwassener.

    Dus ja, hopen dat ik dit kan aanhouden naar volgend jaar toe :]


    effort never betrays you

    Mijn 2013 was half leuk, half niet leuk.
    Ik hoop dat 2014 heel leuk wordt voor iedereen (:


    May StarClan light your path.

    Mooi om te horen dat je goed nieuws hebt gekregen! (((:


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”