• Ik heb een idee voor een nieuwe story, maar ik kan geen goede titel bedenken. Het is een one direction story, maar de band bestaat niet. De hoofdpersonages zijn Louis en Harry, Larry dus.
    Dit is (in het kort) waar de story over gaat:

    Het is midden in de winter als Zayn en Louis samen een road trip gaan maken. Een tijdje gaat het goed, maar dan krijgen ze ruzie. Zayn wordt boos en zet Louis de auto uit. Lachend blijft Louis achter, maar Zayn komt niet meer terug. Hij gaat naar het enige huis in de hele omgeving, waar hij Harry ontmoet. Dankzij een sneeuwstorm ontstaat uiteindelijk een hechte vriendschap, die misschien nog wel uitgroeit tot meer dan alleen vrienden.

    Even een kleine mededeling: het wordt minder cliché dan het nu lijkt, maar ik wilde er geen spoilers in hebben haha.


    Ik had zelf iets als "in the middle of nowhere" in gedachten, maar omdat de story helemaal in het Nederlands is, denk ik dat een Nederlandse titel beter is. Maar een goede Engelse titel kan natuurlijk ook.

    Iemand een idee? Je mag de meest rare dingen roepen, misschien brengt het mij wel op nieuwe ideeën (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 23:10 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Doet me denken aan the human centipede, maar nee ik denk niet dat het zo iets wordt :')

    En aan mij heb je denk niks, want heb niet zoveel inspiratie op dit moment.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat wordt het dus niet haha. Het is geen horror story (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Winter Trip
    Road Trip
    Winter Problems
    Nee, ik heb geen idee.


    Some people are art and do art at the same time

    Niemandsland kan wel, haha.
    Onder de sneeuw? Gesmolten ijs? Geen idee, dit is een lastige, haha.


    Searching heavens for another earth

    Alleen op de weg? (Alone on the road?)
    Een speciale ontmoeting? (A special meeting?)

    Geen idee of je nou wel of niet in t engels wil haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    thanks zayn for dumping me here ( dankje zayn voor me hier te dumpen)