• Ik ga vanaf 1 januari 2014 t/m 31 december 2014 proberen elke dag een hoofdstuk/drabble te schrijven. Het is een Ziam, maar verder kan het over alles gaan. Ik ben nu alvast aan het bedenken wat ik wil schrijven. Ik kan zo 1-2-3 niet 365 dingen bedenken, dus nu zoek ik prompts om te kunnen uitwerken. Het mag alles zijn, wat er zit geen verhaallijn in. Het hoeft ook niet perse iets met One Direction te maken te hebben.
    Dus heeft iemand nog leuke ideetjes voor me om uit te werken in een klein hoofdstuk?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Hmm, ik weet niet meteen iets, maar als je '30 day writing challenge' opzoekt dan vind je meestal wel heel uiteenlopende 'promts'. Misschien kan je daar inspiratie uithalen?


    comfort in c h a o s



    Misschien deze? Ik twijfel of ik deze zelf ook ga doen namelijk. Het neemt wel veel tijd in beslag.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:



    Misschien deze? Ik twijfel of ik deze zelf ook ga doen namelijk. Het neemt wel veel tijd in beslag.


    Ik ben zelf ook maar op internet gaan zoeken en heb daar een 365 day writing challenge gevonden, die een beetje is zoals deze. Er zitten daar echt hele lastige dingen tussen, maar ik kan daar wel een verhaal mee maken. Iets wat me meer aanspreekt dan een compleet los verhaal. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Slotje op aanvraag


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.