• Allerliefste, geweldigste mensjes van Quizlet;


    Ik ben bezig met het opzetten van een gamekanaal op YouTube, en ik heb een banner nodig. Jammer genoeg ben ik totaal niet goed met Photoshop of een dergelijk programma, en ik weet dat sommige van jullie dat wel zijn. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag (:

    Wie o wie heeft er tijd om voor mij een prachtig bannertje te maken? De aanbevolen grootte is 2560 x 1440 en het bestand mag niet groter zijn dan 2 MB (geen flauw idee of dat nuttige info is). Wat er in ieder geval op moet staan is EviOMYGOSH!. Voor de rest laat ik het over aan jullie ^^

    Alvast bedankt aan iedereen die mij wil helpen hiermee enzo. ik weet niet of het goed staat hier, maar hier leek het me ergens het meest logische.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:51 ]


    We need a bigger boat.

    De balk is te zien op alle mobiele apparaten en de achtergrond alleen op TV's


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou, tot hier ben ik gekomen haha. Op maat etc -wat Quizlet niet toont, maar het wel 2560x1440 is- Klik maar op het plaatje voor de goede grootte.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:36 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Inflamarae schreef:
    Nou, tot hier ben ik gekomen haha. Op maat etc -wat Quizlet niet toont, maar het wel 2560x1440 is- Klik maar op het plaatje voor de goede grootte.
    [IMAGE]

    Oh wauw, die is echt vet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O wauw o.o Thanks all <3. I like all of them ö

    Iedereen heel erg bedankt; ik ga zo mijn keuze maken :3


    We need a bigger boat.

    Je moet je wel bedenken dat sommigen niet uitkomen qua tekst,
    Youtube heeft daar standaard richtlijnen voor.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.