• 'You could be the greatest.
    You could be the best.'

    Standing in the hall of fame
    And the world’s gonna know your name
    'Cause you burn with the brightest flame
    And the world’s gonna know your name
    And you’ll be on the walls of the hall of fame

    Hall Of Fame - The Script



    Vijf, mogelijk zes, mensen, die allemaal een eigen verhaal hebben waardoor ze een beetje buiten de boot vallen, hebben wel allemaal een verborgen passie. De een is bijvoorbeeld doof, maar kan behoorlijk goed dansen, zit al jaren op ballet. Een passie waar ze dag en nacht voor aan het oefenen zijn, alles voor geven, om daar op een dag beroemd mee te worden. Allemaal willen ze zo groot worden als hun idool. net als ieder ander hebben ze wel eens geprobeerd een brief te schrijven, maar wat als uitgerekend zij juist een brief terugkrijgen? Wat als vanaf daar het avontuur begint, omdat je idool ineens voor je deur staat, om je persoonlijk te helpen, of dat je de volgende dag ineens in het lichaam van je idool zit. Je kan hoog en laag springen, maar je beland ineens in de spotlight, om jouw passie uit de oefenen voor de hele wereld. De hele wereld kan toekijken hoe jij je langzaam naar de top vecht. Maar gaat dat wel zonder problemen? En wat als alle mensen elkaar tegenkomen in de sportschool, om vervolgens hun krachten te moeten bundelen?

    Rollen:


    Bekende mensen:
    • Harry Styles: gereserveerd Tenacious
    • Francisco Lachowski: Jaymes
    • Mikayla Daly Sk8erBoy
    • Ed Sheeran HelloSweety
    • Taylor Lautner IrishNialler
    (•)


    Onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan HelloSweety
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo Elias
    • Leah Evangeline Dawson HaIcyon
    • Jamie Nathan Swann SnowHearts

    (•)


    Problemen en verborgen talenten van de onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan • Doof geboren, niet praten • Prima ballerina en Iers dansen.
    • Jamie Nathan Swann • Paniekaanvallen, of extreme last van trauma's • Singer & songwriter
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo • hooggevoelig en heeft hemiplegische migraine •



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waardoor val je buiten de boot?: Dit is meer voor de onbekende personen
    Verborgen talent: Dit is meer voor de onbekende personen


    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Sk8erBoy, en Tenacious tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zoek nog iemand, dus roep ook maar raak. Ik moet zo trouwens wel weg, om de verjaardag van mijn moeder te vieren. ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd!
    Ik heb nog een coach nodig


    Bowties were never Cooler

    Dankjewel!
    En ik denk niet dat je zit te wachten, om weer tegenover me te staan, of wel? ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zie jij het wel zitten?
    Ik vind het wel gezellig


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het altijd prima (;
    En ik vind het ook altijd wel gezellig, dus de keuze is aan jou.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan ben je wel een danser/danseres.
    Jou keuze


    Bowties were never Cooler

    Succes met lezen. (pirate) No joke. zoveel is het niet :'D Ik doe haar verborgen talent later aangezien ik nu ga eten.



    Catalonia Almudena Flechazo•


    •Rol

    Unknown Person

    •Naam
    Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo
    Clisse's doopnaam is Classe maar deze naam heeft in de loop der jaren Clisse aangenomen. Ondanks dat sommige mensen haar nog steeds bij Classe aanspreken.

    •Leeftijd

    17

    •Nationaliteit

    Spaans/Australisch

    •Innerlijk

    Clisse is een moeilijk iemand. Ze is iemand die door iedereen als weerloos op het eerste punt wordt gezien. Met haar dunne lichaam en grote ogen willen de eerste mensen haar al snel beschermen en denken dat ze niks zelf kan doen. In tegenstelling is Clisse door de jaren van pijn,boosheid & verdriet sterk geworden en weet ze best haar eigen hachje te redden. Als ze door heeft dat iemand haar als een zwak persoon ziet kan ze nogal hooghartig uit de hoek komen en wil duidelijk maken dat ze niet zo weerloos is dan dat ze lijkt. Clisse kan hier niet tegen net zoals ze niet tegen mensen kan die denken dat ze alles kunnen maken. Dit komt door haar jeugd. haar ouders hebben haar streng aangeleerd wat wel en niet mag. Dit zal je ook terug zien in haar woordspraak. Ze hecht veel waarde aan bepaalde dingen en is ook er op zuinig op. Ook blijft Clisse liever in haar eigen gemaakte grenzen. En volgt haar eigen regels liever op. Zo zit Clisse in haar eigen gemaakte wereld waar ze niemand in wil toe laten. Zo ook haar ouders niet. Sinds ze er achter kwam mogen haar ouders haar niet meer aanraken. Ook al is ze verdrietig. Clisse heeft een grote angst om weer verlamt te raken en wil geen prikkels krijgen.
    Zo wil Clisse ook gewoon weten wat haar te wachten staat. Ze kan niet tegen dingen waar ze niet weet wat haar te wachten staat. Zo zal je haar ook zelden mee krijgen naar dingen waarvan ze niet weet wat het is en ze niet weet wat het nut ervan is. Ze wilt het liefst in haar veilige wereld blijven en niet buiten de grenzen gaan die ze aan zichzelf heeft opgelegd. Toch zal als Clisse iemand 'goed' voor haar gevoel kent hem/haar trouw zijn en haar grenzen verlengen. Terwijl ze dat eigenlijk niet wilt. Toch heeft Clisse een doorzettings vermogen die mensen toch meestal laten verrassen. Ze is net een hond die bijt in een speeltje en het niet meer los laat tot dat ze het heeft. Grotendeels komt dit door haar ijverige en perfectionistische eigenschappen, ook kan dit hierdoor nog al eigenwijs en bazig over komen. Ook al wil ze zo niet overkomen, het gebeurd toch. Daarom verdwijnt Clisse meestal op in de menigte. Zo vind Clisse het heerlijk om toe te kijken wat mensen doen. Niet in de zin van dat ze het leuk vind dat mensen haar werk doen. Maar in de zin van te kijken wat mensen doen en er redenen bij te bedenken. Zo ontstaat voor Clisse een lichte fantasie wereld waar ze nadenkt over wat er dan nog kan gebeuren en of hij/zij zijn eindpunt zal bereiken. Toch zal je Athalia zowat nooit dit zien doen als ze in de buurt is van bekenden. Ze vind het belangrijker dat mensen haar serieuze kant zien dan het 'kleine meisjes' kantje zoals zij het noemt. Ze wil laten zien dat ze met haar beperkingen om kan gaan ondanks ze dat totaal niet kan. Maar dat verteld ze niet. Gewoon om haar ouders niet bezorgt te maken. Ze wil niet hetzelfde mee maken als 4 jaar geleden.

    •Uiterlijk



    Clisse lijkt op het eerste gezicht door haar lichaamsbouw alleen al erg breekbaar. Ze heeft dunne armen en benen en hoeveel ze ook eet ze komt moeilijk aan, haar lengte van 1.73 maakt haar toch nog wel wat meer dun. Toch is clisse's lengte vooral te danken aan haar benen. Clisse heeft lange benen een korte romp en een 'normale' vrouwlijke voorgevel. Net zoals haar moeder heeft Clisse een blanke huidskleur waardoor je niet zou denken dat zij spaans bloed in zich heeft, grijs/groene grote ogen waar bruine spikkeltjes in zwemmen en bruin/zwart haar dat in de winter zowat zwart lijkt en in de zomer een bruine kleur heeft. Iets wat de meeste mensen laat verbazen of een discussie opbrengt over welke kleur het nou is. De enige uiterlijke kenmerk die Clisse van haar vader is zijn de sproetjes die over haar hele gezicht verspreid zitten. Vroeger zag je ze duidelijk maar door de jaren heen zie je ze nauwelijks meer. Iets waar ze stiekem toch wel erg blij mee is. Aangezien ze vroeger er veel te veel had. Clisse is iemand die niet zo snel een tattoo zal nemen of andere lichaams versiering. Toch heeft ze in de binnenkant van haar elleboog in haar linker arm de woorden: ''Turn The Key'' klein laten tatoeëren. De tekst staat voor om juist dingen te doen wat je niet wilt doen eigenlijk. Iets waar Clisse toch veel moeite mee heeft.
    Clisse heeft een verzorgde uitstraling. Haar bruine/zwarte haar zit zowat altijd losjes over haar schouders en ze draagt nette kleding. Ze wil er uit zien dat ze haar toekomst in de handen heeft. Wat voor haar gevoel al een klein beetje meer helpt door nette kleding te dragen en make-up op te doen. Meestal draagt Athalia als oogschaduw een lichtroze naturele kleur. Haar lippen heeft ze donkerrood gestift waardoor ze er ouder uitziet dan ze eigenlijk is. Ze draagt ook dagelijks mascara en concealer. Op de nodige dagen bb-cream als ze last heeft van uitslag. Ook kan Clisse haar hakken wonderbaarlijk goed rennen. Zo rent ze makkelijk naar iets toe zonder er erg in te hebben dat ze kan vallen.

    •Extra

    Clisse is van Spaans/Australische afkomst. Ze is geboren en gewogen in Sydney, Australië. Ging naar school op Newcastle Highschool Annex en had haar vaste vriendengroep tot haar 13de. Toen kreeg ze thuis les. Ze verhuiste op haar 14de omdat haar vader ergens neer gezet werdt en ze moesten dus emigreren naar Amerika. Ondanks dat, kan ze vloeiend Spaans en vergeet soms om in het Engels te praten waardoor ze als ze uitgepraat is pas weer doorkrijgt dat degene geen woord van haar gesprek heeft begrepen. Ze heeft hier door een Spaans accent maar met een mengsel van het Australisch accent.
    Ook heeft Clisse een witte Golden Retriever pup genaamt Zorra -vernoemt naar Zorro- maar dan met een 'a' op het einde. Ze heeft haar nu 2 maanden en het is een van de weinige dingen dat haar geen prikkels meestal bezorgt.

    •Probleem

    Clisse is hooggevoelig en heeft hemiplegische migraine. Door haar hoogevoeligheid kan Clisse niet tegen de meeste dingen. Zo kan ze niet tegen hogen geluiden aangezien ze prikkels in haar hoofd krijgt die ongelofelijk veel pijn. Als Clisse hemiplegische migraine heeft kunnen lichaams delen verlamt raken. Meestal gebeurt dat niet maar als Clisse migraine heeft en er gebeurt iets onverwachts kunnen dus delen van haar lichaam eigenlijk uitvallen. Dit is nog maar 2 keer gebeurt en ze heeft medicijnen er tegen maar doordat ze dus hooggevoellig is werken ze minder goed.

    •Verborgen talent

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 19:30 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eet smakelijk :Y)

    @HelloSweety Niet eerlijk, want ik had de keuze bij jou gelegd, want ik vind alles prima.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan doen we dat! :D


    Bowties were never Cooler

    Ik ben benieuwd ;p
    Dan komt mijn rol vanavond laat, of morgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Is er nog plek voor een idool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er nog plek voor een idool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er nog plek voor een idool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er nog plek voor een idool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan