• 'You could be the greatest.
    You could be the best.'

    Standing in the hall of fame
    And the world’s gonna know your name
    'Cause you burn with the brightest flame
    And the world’s gonna know your name
    And you’ll be on the walls of the hall of fame

    Hall Of Fame - The Script



    Vijf, mogelijk zes, mensen, die allemaal een eigen verhaal hebben waardoor ze een beetje buiten de boot vallen, hebben wel allemaal een verborgen passie. De een is bijvoorbeeld doof, maar kan behoorlijk goed dansen, zit al jaren op ballet. Een passie waar ze dag en nacht voor aan het oefenen zijn, alles voor geven, om daar op een dag beroemd mee te worden. Allemaal willen ze zo groot worden als hun idool. net als ieder ander hebben ze wel eens geprobeerd een brief te schrijven, maar wat als uitgerekend zij juist een brief terugkrijgen? Wat als vanaf daar het avontuur begint, omdat je idool ineens voor je deur staat, om je persoonlijk te helpen, of dat je de volgende dag ineens in het lichaam van je idool zit. Je kan hoog en laag springen, maar je beland ineens in de spotlight, om jouw passie uit de oefenen voor de hele wereld. De hele wereld kan toekijken hoe jij je langzaam naar de top vecht. Maar gaat dat wel zonder problemen? En wat als alle mensen elkaar tegenkomen in de sportschool, om vervolgens hun krachten te moeten bundelen?

    Rollen:


    Bekende mensen:
    • Harry Styles: gereserveerd Tenacious
    • Francisco Lachowski: Jaymes
    • Mikayla Daly Sk8erBoy
    • Ed Sheeran HelloSweety
    • Taylor Lautner IrishNialler
    (•)


    Onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan HelloSweety
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo Elias
    • Leah Evangeline Dawson HaIcyon
    • Jamie Nathan Swann SnowHearts
    •
    (•)


    Problemen en verborgen talenten van de onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan • Doof geboren, niet praten • Prima ballerina en Iers dansen.
    • Jamie Nathan Swann • Paniekaanvallen, of extreme last van trauma's • Singer & songwriter
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo • hooggevoelig en heeft hemiplegische migraine •



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waardoor val je buiten de boot?: Dit is meer voor de onbekende personen
    Verborgen talent: Dit is meer voor de onbekende personen


    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Sk8erBoy, en Tenacious tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat moet volgens mij wel een acteur zijn...


    Bowties were never Cooler

    Oke sorry vior dubbelpost ehm ik wil dan Taylor Lautner graag. Ik vul morgen na het folderen alles in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Waar jij nog steeds moet reageren c:
    En is goed hoor, ga ik voor acteur. - Wie is acteur eigenlijk? HAHA -
    Weet ik, maar ik ben op vakantie.. Morgen ben ik thuis, dus ik reageer zondag!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)Weet ik, maar ik ben op vakantie.. Morgen ben ik thuis, dus ik reageer zondag!


    Is goed c:.
    Is er nog veel sneeuw gevallen? c:


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Is goed c:.
    Is er nog veel sneeuw gevallen? c:
    Het was eergisteren 16 graden, toen smolt bijna alles. En gisteravond/nacht had het heel erg gesneeuwd, dus nu ligt er een dik pak ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)Het was eergisteren 16 graden, toen smolt bijna alles. En gisteravond/nacht had het heel erg gesneeuwd, dus nu ligt er een dik pak ;p


    Wow, zestien graden? o-o.


    That is a perfect copy of reality.




    Rol:
    Bekende Ballerina
    Naam:
    Mikayla Danelea Daly
    Mikayla word ook heel vaak Mickey genoemd doordat het meisje fan is van Disney.
    Leeftijd:
    20 jaar, 31 Oktober 1993
    Nationaliteit:
    Half Brits, half Iers.
    Innerlijk:
    -komt-
    Uiterlijk:


    Mikayla doet haar bijnaam niet bijzonder veel eer aan: Mickey heeft op het eerst gezicht witblonde lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug komen. Deze passen vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleinere lengte, van slechts 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet heel mager, iets dat te zien is aan haar rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de veelkleurende irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen. Wat haar look compleet maakt zijn toch de Mickey-oren, die ze regelmatig opheeft, ter ere van haar geweldige bijnaam en het feit dat ze weg is van Disney.
    Extra:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke. Hoe kan je verborgen talent nou uitleggen als iemand model wil worden -.-'' Dit is zo moeilijk D;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Oke. Hoe kan je verborgen talent nou uitleggen als iemand model wil worden -.-'' Dit is zo moeilijk D;


    Misschien dat diegene een talent heeft voor poseren? Of zoiets…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Gewoon opschrijven


    Bowties were never Cooler

    EIias schreef:
    Oke. Hoe kan je verborgen talent nou uitleggen als iemand model wil worden -.-'' Dit is zo moeilijk D;
    Kan goed catwalk lopen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oke. Ik ga na het shoppen even kloten met dat talent uitleggen. Hopelijk weet ik dan alles wat beter :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler