• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Dit is niet leuk. Dankje, echt fantastisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sigh, waarom moet je je overal mee bemoeien nu zorg je alleen maar voor meer problemen.

    What the hell +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yaay, I feel ignored... Hopelijk heb ik dat net even duidelijk gemaakt.


    Stenenlikker

    Ik wil niet gaan slapen. Want slapen betekend buikpijn, betekend nadenken en betekend klokkijken. Stomme gebeurtenissen ook van het afgelopen jaar. Ik zit bomvol emoties die er nog steeds niet uit zijn, wat leidt tot buikpijn wanneer ik slapen ga. Bah, haat. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I should sleep. ._.

    And read The Maze Runner.


    help

    Ja. Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf.

    Eindelijk weer eens wat tekenen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Na veel twijfelen heb ik toch maar de mail gestuurd. Hopelijk reageer je hierop met een goede reden of toestemming, anders heb je gewoon pech. De website staat al klaar en de app kan ik dus zo releasen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rivaille schreef:
    Eindelijk weer eens wat tekenen.



    Is dat Martin Freeman?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Is dat Martin Freeman?
    Yep.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh help.
    Heel de vakantie is er niets aan de hand, gaan mijn ouders 1 avondje weg, zit er al meteen een dikke, vette spin binnen.
    En natuurlijk heb ik een helse schrik van die rotbeesten. (cat)
    Hopelijk is er snel iemand thuis want tot die tijd, kom ik mijn kamer niet meer uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rivaille schreef:
    (...)Yep.


    Echt super goed!


    Your make-up is terrible

    What the... heb ik dat nu écht gelezen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yes, eindelijk die klote 3de arenaleider verslagen! pokemon, yes


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.