• Hallo Q. (meer topics!)

    Morgenavond is het weer zover. Het aftellen naar 2018. Sommige mensen blijven binnen en luisteren naar de top 2000. Sommige mensen gaan het ergens buiten vieren en naar vuurwerk kijken. Don't forget the New Years Kiss! Ik ga wellicht naar de Grote Markt en als het lot meevalt, naar Parijs.

    Wat gaan jullie doen morgen?

    a d s.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga bij mijn schoonouders eten (samen met mijn bf ofc). Misschien koopt hij nog vuurwerk. Maybe not.


    oi, suzy

    Vieren met familie. Dit jaar bij ons thuis. Maar ik gok dat dit mijn laatste jaar wordt dat ik het met familie vier. Heb wel eens zin om wat anders te doen.

    Ik ga eerst naar vrienden toe in Rotterdam. Daarna ga ik naar mijn vriend in Leiden. Hij gaat eerst Leiden aan mij laten zien, daarna ga ik hem voor het eerst knippen (word leuk met dat stugge haar van hem haha) en daarna samen een filmpje kijken op netflix met een bak popcorn. Ook blijf ik bij hem slapen :$

    Ik luid het nieuwe jaar in in de Efteling, dus dat belooft sowieso magisch te worden. ✨


    She's imperfect but she tries

    Lekker borreltjes drinken met vrienden! ^-^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bankhangen. Vreten. Gamen of een film kijken of een serie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou vuurwerk af gaan steken bij mijn ouders thuis, maar nu ga ik met twee vrienden ergens in Nederland de dag, avond en nacht spenderen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:29 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eerst vier ik het met familie tot ongeveer 00:30 en dan naar een feest met vrienden en natuurlijk de hele avond samen met mijn boyfriend

    Ik vier het met mijn familie en mijn peetfamilie ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Niets bijzonders, gewoon gezellig met half m'n familie bij elkaar zitten.
    Hopelijk niet weer als een debiel verkeerd aftellen met mijn vader, omdat de televisie een paar minuten was teruggedraaid! (':

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 15:45 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik ben in Duitsland en vier het met mijn ouders, zusje, oom en tante. ^^ En de kans is aanwezig dat ik om half 1 besluit gewoon lekker te gaan slapen. Wilde student en zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik blijf thuis en ga oliebollen bakken (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ik blijf thuis en ga oliebollen bakken (:

    Ohhh, zo lekker! :3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Jazeker. Eventjes naar Parijs. :P Ik zal samen met mijn lief bij zijn vrienden in Wallonië oud op nieuw vieren. Er is veel eten voorzien, en hij wilt mij tipsy krijgen. we zien wel, hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik blijf thuis en mijn lief komt, en daarna blijf ik bij hem slapen (want ik heb geen dubbel bed haha). Ik had het graag met vrienden willen vieren, maar het komt een beetje ongelukkig uit dit jaar. Mensen veranderen last minute van idee en ik had ook geen zin om naar Gent te gaan, dus ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.