• ----

    -edit: danm sommige mensen kunnen niet tegen een onschuldig vraagje, ik wou het gewoon weten. is toch normaal
    hier hoeft niet meer op gereageerd te worden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:33 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hangt ervan af. Mijn moeder heeft ooit eens met een enveloppe in haar oog geprikt en toen was er effectief een driehoekje uit haar pupil gescheurd. Ze kon haar oog echt totaal niet meer open doen. Ik weet niet hoe erg het met je moeder is, maar als het echt ondraaglijk is kan je maar beter naar de dokter gaan.


    Let the Night embrace you

    Heeft ze een bril?

    Zo ja --> Maak de bril even schoon . Hielp dit? Zo ja prima !

    Zo nee --> Ga na de dokter.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat had ik ook toen ik een aantal jaar geleden met groep acht kamp verstoppertje speelde in het bos, er kwam een tak in mijn oog en er verscheen een rood vlekje in mijn oog. Volgens de juf die een EHBO-diploma had was het een gesprongen adertje, doet zeer maar is niet echt ernstig en gaat vanzelf over.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Dat had ik ook toen ik een aantal jaar geleden met groep acht kamp verstoppertje speelde in het bos, er kwam een tak in mijn oog en er verscheen een rood vlekje in mijn oog. Volgens de juf die een EHBO-diploma had was het een gesprongen adertje, doet zeer maar is niet echt ernstig en gaat vanzelf over.


    Bij een gesprongen ader komt toch altijd bloed vrij? Toen ik heel jong was heb ik een keer een gesprongen ader gehad namelijk en ik zat helemaal onder het bloed.

    Het kan zijn dat het een gesprongen adertje is.
    Als dat het geval is, is het niets ernstig en gaat het zo weer over. (:
    Maar als je moeder er toch last van blijft hebben na enkele dagen, zou ik aanraden om naar de arts te gaan.

    Het is niet zo heel erg als ze er een paar dagen mee blijft lopen en ja, ik spreek uit ervaring.
    Ik heb wel iets erger in mijn oog gehad en ik heb een week met dat ding in mijn oog rondgelopen zonder dat ik het wist.
    Ik kan je zeggen dat je het wel merkt wanneer het echt mis loopt.

    In ieder geval veel beterschap met je moeder. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Imagines schreef:
    (...)

    Bij een gesprongen ader komt toch altijd bloed vrij? Toen ik heel jong was heb ik een keer een gesprongen ader gehad namelijk en ik zat helemaal onder het bloed.

    Het spuit echt niet vaak uit iemands oog, denk ik. Ik heb al best vaak zo'n gesprongen ader in mijn oog gehad, maar er is nooit bloed uitgespoten. Zou ik echt niet willen, haha.

    Ik zou naar de dokter gaan. Misschien is er wel iets stuk gegaan en het is echt geen pretje om daar mee te wachten tot het helemaal rood en geïnfecteerd is. Wie weet, misschien is er wel iets erg en daar kan je snel genoeg achter komen, door naar de dokter te gaan. Ik heb het nooit mee gemaakt, dus veel weet ik er niet van. :')

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:21 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Imagines schreef:
    (...)

    Bij een gesprongen ader komt toch altijd bloed vrij? Toen ik heel jong was heb ik een keer een gesprongen ader gehad namelijk en ik zat helemaal onder het bloed.


    Nee hoor, bij je oog gebeurd het vaak zo dat er enkel een rood vlekje ontstaat dat vanzelf wegtrekt. Het gebeurd best vaak bij mensen.

    Ik vraag me enkel af waarom jij dat voor je moeder gaat vragen op een site vol tieners.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:23 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee hoor, bij je oog gebeurd het vaak zo dat er enkel een rood vlekje ontstaat dat vanzelf wegtrekt. Het gebeurd best vaak bij mensen.

    Ik vraag me enkel af waarom jij dat voor je moeder gaat vragen op een site vol tieners.


    Oh, maar aders zitten toch ook in je wangen? Ik voel me nu echt dom, haha. :c

    Ik denk dat je beter naar een site met artsadvies kunt gaan, of even naar de dokter kunt bellen. Wij kunnen denk ik vrij weinig xd.


    I am an idiot, I move.

    Imagines schreef:
    (...)

    Oh, maar aders zitten toch ook in je wangen? Ik voel me nu echt dom, haha. :c


    Er zitten overal aders in je lichaam

    Toch


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Imagines schreef:
    (...)

    Oh, maar aders zitten toch ook in je wangen? Ik voel me nu echt dom, haha. :c

    Zoals Rawiyah al zei: overal in je lichaam zijn aders aanwezig. Die zorgen immers voor de verbinding tussen het hart en de res tvan je lichaam en zijn dus overal nodig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het lijkt me een gesprongen ader. Dat gaat vanzelf weer over. Ik heb het ook eens gehad, toen ik tijdens een wedstrijd van de sport die ik beoefen een klap op mijn oog kreeg. Het voelt apart.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ga naar de huisarts

    Jezus, waarom vragen mensen dit op Quizlet? We zijn geen dokters, maar volwassenen / tieners / kinderen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.