• Ik heb me geprobeerd uit te drukken met een SA, zoals ik meestal doe als het mis is. Ik vind hem een beetje warrig geworden, maar hier kan je het vinden. Van het opschrijven worden dingen altijd duidelijker, maar ik weet dat dingen ook duidelijker worden als ik erover lees.
    Bedankt voor het lezen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het enorm sterk en mooi geschreven,e cht waar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw. Ik vind het super mooi geschreven! Echt goed!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wow. Dat kwam binnen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sterk geschreven. Ik vind het mooi geschreven, en ik voel de emotie die erin zit. Heel mooi. Meer kan ik niet zeggen.


    Tijd voor koffie.

    ik wil heel graag zeggen, mooi super goed blabla, net zoals de rest, wat het ook werkelijk is. Maar eigenlijk vind ik het zo mooi dat ik er geen woorden voor heb


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het ontzettend mooi.


    The universal language of art.

    Respect, echt ontzettend mooi.
    Woord voor woord begrijp ik precies wat je bedoeld.

    Bedankt iedereen, ik waardeer jullie reacties echt ontzettend.


    Your make-up is terrible

    GreaterGood schreef:
    Sterk geschreven. Ik vind het mooi geschreven, en ik voel de emotie die erin zit. Heel mooi. Meer kan ik niet zeggen.


    Gelukkig, dat wilde ik overbrengen. Ik was al bang dat het saai of eentonig zou worden.


    Your make-up is terrible

    Echt mooi!


    16 - 09 - '17

    Sigil schreef:
    ik wil heel graag zeggen, mooi super goed blabla, net zoals de rest, wat het ook werkelijk is. Maar eigenlijk vind ik het zo mooi dat ik er geen woorden voor heb


    Dankje, je bent lief. ;3


    Your make-up is terrible

    ik vind het echt heel erg mooi! en je inspireert op ook sa's te gaan gebruiken om bepaalde dingen van mij af te schrijven!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    ik vind het echt heel erg mooi! en je inspireert op ook sa's te gaan gebruiken om bepaalde dingen van mij af te schrijven!


    Ja, dat kan echt supergoed werken om dingen voor jezelf op een rijtje te krijgen. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat kan echt supergoed werken om dingen voor jezelf op een rijtje te krijgen. :3
    =D ik had er nooit eerder aan gedacht, ik gooi altijd lappen en lappen tekst op papier waar ik uiteindelijk geen zak aan heb. die kleine SAtjes zijn veel bruikbaarder!
    Tnx!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eigenlijk horen we niet te zeggen dat het mooi is, want het is helemaal niet mooi dat je zo denkt. Dat hoort gewoon niet. Ik vind het heel sterk dat je het van je heb kunnen afschrijven en ik hoop dat het je geholpen heeft. Ik vind het altijd pijnlijk om via zulke schrijfsels te weten te komen hoe erg het met een persoon wel niet kan gaan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 0:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?