• http://nl.tinypic.com/r/2mwasyh/5 - url voor groter plaatje

    Hier heb ik nou nooit wat van begrepen, er staat dat er 7 mensen het hebben gelezen, maar uiteindelijk zie ik er maar 4. Mijn verhaal staat afgeschermd dus niet leden kunnen het niet lezen

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 20:45 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dan heeft een iemand het meerdere keren gelezen dacht ik.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat is het aantal keer gelezen, niet het aantal mensen.


    Your make-up is terrible

    aahh dat klinkt best wel logisch xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoe vaak jij ernaar kijkt, telt ook mee. Die hoe vaak gelezen, telt geloof ik hoe vaak je hoofdstuk geopend is.


    Stenenlikker

    :Y) Best wel stom dat ik daar niet aan had gedacht xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Erebor schreef:
    Hoe vaak jij ernaar kijkt, telt ook mee. Die hoe vaak gelezen, telt geloof ik hoe vaak je hoofdstuk geopend is.


    Best gek, want ik had ook heel vaak dat hij al drie keer gelezen was, terwijl ik hem dan net had geactiveerd en de enige was die hem één keer had geopend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Best gek, want ik had ook heel vaak dat hij al drie keer gelezen was, terwijl ik hem dan net had geactiveerd en de enige was die hem één keer had geopend.


    Jep, same bij mij.


    Stenenlikker

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Best gek, want ik had ook heel vaak dat hij al drie keer gelezen was, terwijl ik hem dan net had geactiveerd en de enige was die hem één keer had geopend.


    Als je 'm zelf leest zonder dat ie geactiveerd is, telt het ook mee :Y).


    i put the fun in funeral

    Slotje op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury