• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Muninn opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Innocent haha nope.
    Zij staat op het punt een van de laatste dingen die hij van zijn familie heeft stuk te smijten. Dat is niet onschuldig


    Bowties were never Cooler

    CrueIIa schreef:
    (...)
    N'aww, dat is nog eens lief, haha. Je mag zelf weten wat je hem laat doen, maar ik kan helaas niet terug reageren. :c.
    Pfsh, I am so fucking curious en Vita is niet online...


    Well i am too xD. Ik denk dat ik hem aan laat komen als het een beetje uit de hand loopt of zo. Ik weet nog niet. Wil eerst Vita's reactie zien xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    KiliOfDurin schreef:
    Innocent haha nope.
    Zij staat op het punt een van de laatste dingen die hij van zijn familie heeft stuk te smijten. Dat is niet onschuldig

    Hey, hey! Alléén als hij verder zou gaan met dit, haar pijn doen e.d., dan heeft hij haar zo pisnijdig gemaakt dat ze dat doet ja. Maar dan is het eigenlijk zijn eigen schuld, omdat ze niet meer helder nadenkt wanneer ze in die razernij verkeert.
    She is gonna kick his ass als hij ook maar wat probeert. :'D.


    Sigil schreef:
    (...)
    Well i am too xD. Ik denk dat ik hem aan laat komen als het een beetje uit de hand loopt of zo. Ik weet nog niet. Wil eerst Vita's reactie zien xD

    Hahaha. Als de drama echt hoog oploopt, bedoel je? ;P.
    Ik wil ook zo graag Vita's reactie lezen, buh.

    PRAATTOPIC O2 alvast even aangemaakt. Pas in posten wanneer deze vol is, mates.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Hahaha. Als de drama echt hoog oploopt, bedoel je? ;P.
    Ik wil ook zo graag Vita's reactie lezen, buh.

    PRAATTOPIC O2 alvast even aangemaakt. Pas in posten wanneer deze vol is, mates.


    haha yeah


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    KiliOfDurin schreef:
    Hella!

    Zal ik het doen of niet?

    Wat doen?

    @ Sigil: En daar komt Daniël; Superman to tha rescue!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haar laten bungelen?

    Hij denkt trouwens ook echt niet meer helder. Tijdens de vergadering al niet


    Bowties were never Cooler

    Jullie gaan wel erg snel, kan iemand alles even samenvatten morgen voor me? Dan kan ik erop reageren met Magnus.


    Your make-up is terrible

    Bain is door het lint gegaan bij de vergadering, die wordt op z'n plekgezet maar t loopt een bbeetje erg uit de hand... Dat is de hele korte samenvatting


    Bowties were never Cooler

    Ze zijn erachter dat de andere bende er is. Bain wilt dat ze iedereen afmaken. Sloane probeert dat te voorkomen vanwege Daniël zn broertje die een kind heeft. Jack was het met haar eens. Bainging door het lint. SSloane ging achter hem aan omdat ze vond dat hij achterlijk deed en nu staan ze er bijna om te vechten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    KiliOfDurin schreef:
    Haar laten bungelen?

    Hij denkt trouwens ook echt niet meer helder. Tijdens de vergadering al niet

    Dat mag je zelf weten, als het erbij past haha. Ze heeft 't nog niet kapot gegooid, though. :'D.

    Assassin schreef:
    Jullie gaan wel erg snel, kan iemand alles even samenvatten morgen voor me? Dan kan ik erop reageren met Magnus.

    We wachten sowieso nog op Vita, dus reageren doen we vanavond niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap d'r ook geen krielkip meer van. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik snap d'r ook geen krielkip meer van. :'D

    Dan moet je even de laatste paar posts lezen. In a nutshell; De leider vroeg of er nog iemand iets wist, Bain flipte 'm, stormde weg en Sloane volgde hem. Ze is het niet eens met wat hij allemaal uitkraamt en nu hebben ze een ruzie dat uit de hand kan lopen. :'D.
    Maar dat is niet bij de bende waaraan jij meedoet, so lol. Daar hoef je niet op te reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dan moet je even de laatste paar posts lezen. In a nutshell; De leider vroeg of er nog iemand iets wist, Bain flipte 'm, stormde weg en Sloane volgde hem. Ze is het niet eens met wat hij allemaal uitkraamt en nu hebben ze een ruzie dat uit de hand kan lopen. :'D.
    Maar dat is niet bij de bende waaraan jij meedoet, so lol. Daar hoef je niet op te reageren.

    Ah, oké. Dan weet ik da' ook weer. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga even naar de winkel en dan een reactie maken.


    Your make-up is terrible

    ^ Okay.

    Ohboy, nu is ze echt pissig. I mean, dat was ze al, maar nu... Ik vrees het ergste. 8D
    Ik wil dat Vita reageert met de leider...



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.