• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Dan maar gaan slapen zo. Morgen vroeg opstaan, douchen, aankleden en make-up doen, daarna racen naar de bus. Damn, hopelijk redden we het ._.
    Maar het word fun! I love you moesje, en we zien je snel! It's gonna be fun <3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kon het ook anders? ...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    It feels great to write again. :)
    6 days, Prologue + 4 chapters, 19.794 words.
    Progress :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Whahahaha :'3 Het idee om een filmpje van een furby met een mes naast zich in de groeps chat te gooien was mijn beste idee ooit :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yes...My nails are done. (:
    Dan moet ik dat morgen ook niet meer doen. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I can't move my legs. Go off them, Pixie.

    2 post en tja we vertellen gelijk al het zwaarste waar we tegen vechten. Jup het is hét internet. Daar kan alles. Ik weet nog dat internet een andere betekenis was. Die goede oude tijd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En dan ben je ziek met oud en nieuw. Het dit jaar vieren met vriendinnen kan ik dus ook wel vergeten...


    From these ashes, I will rise

    Ik ga ongesteld het nieuwe jaar in, terwijl ik dat niet hoor te zijn lolol. Maargoed, dan moet ik zo maar s me bed uit komen. Straks word ik toch weer wakker gemaakt -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ow rot op rotjes/vuurwerk!!! Ik kan nu al niet eens meer fatsoenlijk mijn huisdieren uitlaten!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Ow rot op rotjes/vuurwerk!!! Ik kan nu al niet eens meer fatsoenlijk mijn huisdieren uitlaten!!


    I know the feeling. Mijn hond gaat helemaal uit z'n dak als 'ie merkt dat mijn broertje buiten is terwijl er vuurwerk is. Ik heb zo'n hekel aan dat vuurwerk gedoe. UGH.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    I know the feeling. Mijn hond gaat helemaal uit z'n dak als 'ie merkt dat mijn broertje buiten is terwijl er vuurwerk is. Ik heb zo'n hekel aan dat vuurwerk gedoe. UGH.


    Jup :3 Me too. Mijn vaders hond gaat of achter de piano of zit onder de oven. Nu momenteel de oven. Mijn eigen hond zelf vind de rotjes echt vervelend maar vind het vuurwerk prachtig :'] En mijn kat zit nu heel zielig achter me op de stoel omdat ze bang is :3 Ik hoop dat het gewoon gaat storten met bakken uit de hemel zodat ik tenminste een half uurtje hun kan uitlaten. Maakt me niks uit dat het nat is. ;3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Auw hoofd, auw.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga verdomme genieten van deze dag en ik zal al het ongezonde eten vanavond met liefde ontvangen, want ik vind het lekker en ik mag het lekker vinden. Punt uit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ancore schreef:
    En dan ben je ziek met oud en nieuw. Het dit jaar vieren met vriendinnen kan ik dus ook wel vergeten...


    Dat had ik vorig jaar en nu loopt het snot mijn neus uit en kan ik bijna niet praten. GRRRR


    I dress to kill, but tastefully