• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    We (Demi en ik) hebben opgemerkt dat TSOR langzaamaan begint dood te bloeden. Dus dachten we eraan om een nieuw rollentopic te openen. De vraag is enkel of we dus compleet alles anders zouden doen en dus helemaal opnieuw beginnen of de personages die we nu hebben verder gebruiken?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    We (Demi en ik) hebben opgemerkt dat TSOR langzaamaan begint dood te bloeden. Dus dachten we eraan om een nieuw rollentopic te openen. De vraag is enkel of we dus compleet alles anders zouden doen en dus helemaal opnieuw beginnen of de personages die we nu hebben verder gebruiken?


    Als ik het had gedaan had ik het sowieso heel lang en vaag en onduidelijk overgebracht, so THANK u c:


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    We (Demi en ik) hebben opgemerkt dat TSOR langzaamaan begint dood te bloeden. Dus dachten we eraan om een nieuw rollentopic te openen. De vraag is enkel of we dus compleet alles anders zouden doen en dus helemaal opnieuw beginnen of de personages die we nu hebben verder gebruiken?


    Ik ben het er mee eens om een nieuwe rollentopic te starten.


    Vampire + Servant = Servamp

    aaaahw :P ik vond het nog steeds een leuke rpg zo =( buuh

    maar goed ^^ ik sluit me aan bij jullie keuzes.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Met nieuw Rollentopic bedoelen we dat we wel doorgaan met de RPG, maar dat er nieuwe spelers kunnen instromen :3


    That is a perfect copy of reality.

    Dus we zullen gewoon onze personages houden? Want anders zou ik Malachy wel voor deze willen gebruiken! ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Dus we zullen gewoon onze personages houden? Want anders zou ik Malachy wel voor deze willen gebruiken! ^^


    Haha. Je mag twee personages soo c:
    Ik wacht alleen nog op goedkeuring van Denise aka Buzolic


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    Dus we zullen gewoon onze personages houden? Want anders zou ik Malachy wel voor deze willen gebruiken! ^^


    En daarbij. I can't miss C & R :c


    That is a perfect copy of reality.

    Dan denk ik dat ik ramon ga veranderen, want ik vergeet hem de hele tijd.


    Vampire + Servant = Servamp

    D= ik wil C & N ook niet missen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    D= ik wil C & N ook niet missen


    Clora ;p

    Oké. Oké. Sorry XD.
    Ik ga al weg ;p


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Clora ;p

    Oké. Oké. Sorry XD.
    Ik ga al weg ;p
    *slaps*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    (...)*slaps*


    OW :c

    *rent weg*


    That is a perfect copy of reality.

    NEE. Het is Leyton. D:

    En oké oké. Clayton blijft sowieso. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    NEE. Het is Leyton. D:

    En oké oké. Clayton blijft sowieso. :Y)


    Clora blijft het origineelst. Aangezien ik het eerst ermee kwam :Y)

    En yay. Ik weet niet wie ik houdt. Ik denk dat ik Raquelle wel houdt, maar wat Alessia betreft. I do not know :')


    That is a perfect copy of reality.