• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    BastiIIe schreef:
    Ja urgh, guys, ik moet me uitschrijven. Jullie poste vele en snel en zitten nu al een beetje in mijn nek te hijgen, daar kan ik eigenlijk heel slecht tegen. Ik was al gehecht geraakt aan Isa, maar dit werkt zo gewoon niet voor mij. De meeste RPG's waar ik schrijf zit er meestal een week of soms meer tussen voordat iemand reageert en dat werkt prima zo, omdat we het meestal toch druk hebben. Ik in ieder geval wel, mijn komende weken zitten al volgepland en naast RPG'en wil ik ook nog tekenen, lezen, series kijken en noem maar op. Dan heb ik écht geen tijd voor zo een gehaaste RPG.


    Aw begon net zo leuk te worden,
    Maar jammer


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vroeg me af, aangezien we nu nog maar met heel weinig over zijn.. Misschien kunnen we er wat nieuwe mensen bijhalen? c:


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Ik vroeg me af, aangezien we nu nog maar met heel weinig over zijn.. Misschien kunnen we er wat nieuwe mensen bijhalen? c:


    Daar ben ik het inderdaad mee eens. c:

    En trouwens dan gaan nu Stephen, Nora en Clay allemaal naar Raquelle of wat gaan we doen?


    Rise and rise again until lambs become lions

    SiIhouette schreef:
    Ik vroeg me af, aangezien we nu nog maar met heel weinig over zijn.. Misschien kunnen we er wat nieuwe mensen bijhalen? c:


    Reactie wat ik eerst schreef was niet belangrijk maar lijkt me voor de rest een goed idee.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Bedoel je dan om een soort van overnieuw te beginnen of juist iets anders.

    Nee, eerder een nieuw Rollentopic starten zodat nieuwe mensen zich erbij kunnen voegen terwijl de RPG gewoon verder gaat c:


    That is a perfect copy of reality.

    Oke ik vind het goed


    Vampire + Servant = Servamp

    Weet Stephen nu eigenlijk al dat Raquelle zijn zusje is of niet? Want ik weet het niet meer ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Weet Stephen nu eigenlijk al dat Raquelle zijn zusje is of niet? Want ik weet het niet meer ;p


    Gewoon doen joh, lol.


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    Weet Stephen nu eigenlijk al dat Raquelle zijn zusje is of niet? Want ik weet het niet meer ;p


    Volgens mij nig niet masr ik schrijf zo wel wat dan kunnen jullie ook verder.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Volgens mij nig niet masr ik schrijf zo wel wat dan kunnen jullie ook verder.


    Oh maar ik ben al aan het schrijven en het is zo af. ^^
    En Stephen kan toch mee met Nora en Clay of niet?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Toelichting bij het stukje: Clay weet dus nog niets af van die wapens etc. en denkt dus dat ze Raquelle als wraak gebruiken. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Toelichting bij het stukje: Clay weet dus nog niets af van die wapens etc. en denkt dus dat ze Raquelle als wraak gebruiken. ;p


    Domme vraag: welke wapens? ;p


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Domme vraag: welke wapens? ;p


    Ik bedoel die situatie waar Gio en de andere toch de grootste inkomst (wapens) van Timuto heeft gedwarsboomd door alle mensen die daar werkten één voor één te hebben gekillt. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nevermind c:


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    (...)

    Ik bedoel die situatie waar Gio en de andere toch de grootste inkomst (wapens) van Timuto heeft gedwarsboomd door alle mensen die daar werkten één voor één te hebben gekillt. ;p


    Daar kwam ik dus net ook achter. ;p


    That is a perfect copy of reality.