• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Ik keek even naar Giovanni's lippen en bedacht toen een plannetje. Ik zou hem zoenen en iedereen raar laten opkijken, Clay een hartverzakking geven en hem ook heel kwaad laten worden, als hij erachter zou komen dan.
    Ik loop naar Giovanni toe en ga op mijn tenen voor hem staan, daarna druk ik mijn lippen vol op de zijne.




    Two words: Clay's reaction.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kayal schreef:
    Oh dear :'D


    HAHA. Ik lig nu echt in een deuk, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    Ik keek even naar Giovanni's lippen en bedacht toen een plannetje. Ik zou hem zoenen en iedereen raar laten opkijken, Clay een hartverzakking geven en hem ook heel kwaad laten worden, als hij erachter zou komen dan.
    Ik loop naar Giovanni toe en ga op mijn tenen voor hem staan, daarna druk ik mijn lippen vol op de zijne.




    Two words: Clay's reaction.


    Noh. Clay won't kill her, will he? :c


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Noh. Clay won't kill her, will he? :c


    Maybe he will.. Maybe he won't.. (A)
    Nah just kidding. Hij zal haar niet vermoorden, nee. Maar hij zal haar nu ook niet met open armen ontvangen en misschien wel in staat zijn om haar bijna een tik te verkopen. Maar dat doet 'ie wss niet. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Maybe he will.. Maybe he won't.. (A)
    Nah just kidding. Hij zal haar niet vermoorden, nee. Maar hij zal haar nu ook niet met open armen ontvangen en misschien wel in staat zijn om haar bijna een tik te verkopen. Maar dat doet 'ie wss niet. ;p

    Haha. Van mij mag je het doen hoor c:
    Nog steeds vraag ik me af hoe Clay erachter komt. Vast niet door een andere bende-lid, HAHA.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 0:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Demi can't sleep D:


    That is a perfect copy of reality.

    Woehoehoe. Het is half vijf en ben nog wakker D:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb alles bijgelezen, ben nu aan het schrijven voor een stukje, dus die komt er zo aan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Nu heb ik zin om Clay helemaal het tegenovergestelde te laten reageren dan wat van hem verwacht wordt. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Nu heb ik zin om Clay helemaal het tegenovergestelde te laten reageren dan wat van hem verwacht wordt. :Y)


    Heh?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Heh?


    Zowel Raquelle als Gio vinden het enorm amusant dat Clay binnen de kortste keren boos aan hun deur staat. En Raquelle daagt hem dan ook nog is uit.
    Dus zou ik Clay helemaal het tegenovergestelde willen laten reageren. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Zowel Raquelle als Gio vinden het enorm amusant dat Clay binnen de kortste keren boos aan hun deur staat. En Raquelle daagt hem dan ook nog is uit.
    Dus zou ik Clay helemaal het tegenovergestelde willen laten reageren. ;p


    Dus je bedoeld aardig? HAHAHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Dus je bedoeld aardig? HAHAHAHA.


    Nee. (cat)
    Eerder zowat teleurgesteld etc. Dat gevoel is altijd erger dan boosheid. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Nee. (cat)
    Eerder zowat teleurgesteld etc. Dat gevoel is altijd erger dan boosheid. :Y)


    Ah. Ik ben benieuwd :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Als die ratten erachter komen dat we een bendelid hebben vermoord zullen ze ongetwijfeld wraak nemen...


    Op Clay, doormiddel van Raquelle ^-^
    Giovanni & Carolina & Alessia zijn niet te vertrouwen (cat)


    That is a perfect copy of reality.