• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Stiekem mis ik het gesprek tussen C & R, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    (...)

    Als ik dit lees, denk ik meteen aan zo twee mensen die nogal een kortstondige relatie of enkele one night stands hebben gehad en die nu een soort van kleine hekel aan elkaar hebben. ;p
    Ik vind het echt genius hoe Isabella reageert, haha.


    Haha, ze maakt zich eerder altijd zorgen om hun :') Maar one night stands zou nog goed mogelijk zijn als ze zich super super schuldig zou hebben gevoeld over iets oid. Ik vind het geweldig haar neer te zetten als een soort buitenbeentje die er echt totaal niet bijpast. Maar zoals ik al zei kunnen jullie wel eerst posten, ik kan toch geen bal op het moment :p Dan zou ik een flashback in mijn post moeten gooien om hem langer te krijgen en daar heb ik op het moment ook geen inspiratie voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh trouwens, Goldwing en Kayal, jullie mogen wel door reageren, ik kan nu net zoals Simone weinig :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, ze maakt zich eerder altijd zorgen om hun :') Maar one night stands zou nog goed mogelijk zijn als ze zich super super schuldig zou hebben gevoeld over iets oid. Ik vind het geweldig haar neer te zetten als een soort buitenbeentje die er echt totaal niet bijpast. Maar zoals ik al zei kunnen jullie wel eerst posten, ik kan toch geen bal op het moment :p Dan zou ik een flashback in mijn post moeten gooien om hem langer te krijgen en daar heb ik op het moment ook geen inspiratie voor.


    Hm.. Als je wil, kunnen we dat soort 'link' tussen Clay en Isabella creëren? En haha, dat gevoel heb ik met Malachy in de andere RPG. ;p
    En ja, Iris gaat straks eerst posten met Nora en dan kan Clay weer verder. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    HaIcyon schreef:
    Stiekem mis ik het gesprek tussen C & R, HAHA.


    Hehe, je bent niet alleen. Maar er zal waarschijnlijk nog wel genoeg drama komen. ;p
    En nu zeker als ze weten dat Clay, Elliot heeft vermoord.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Hm.. Als je wil, kunnen we dat soort 'link' tussen Clay en Isabella creëren? En haha, dat gevoel heb ik met Malachy in de andere RPG. ;p
    En ja, Iris gaat straks eerst posten met Nora en dan kan Clay weer verder. :Y)


    Haha, ik vind het prima. En ja, Malachy is ook wel een beetje een buitenbeentje. Ik kijk onwijs uit naar het moment waarop Sam eten/drinken/weetikveelwat gaatnakken bij groep 2. En nice, ben benieuwd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barker schreef:
    (...)

    Hehe, je bent niet alleen. Maar er zal waarschijnlijk nog wel genoeg drama komen. ;p
    En nu zeker als ze weten dat Clay, Elliot heeft vermoord.


    Haha. Ik ga - nadat ik mijn reservaties heb ingevuld en heb gereageerd - weer een hoofdstuk voor je schrijven :3


    That is a perfect copy of reality.

    Tot nu toe hadden we geen moment echt samen gehad, uiteindelijk stond er altijd wel een bendelid of vervelende zus klaar om de momenten die we hadden te breken.


    Waarom voel ik me aangesproken vanwege Raquelle? HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Waarom voel ik me aangesproken vanwege Raquelle? HAHA.


    Nou je kan niet zeggen dat Raquelle de meest ideale brave zus ter wereld was, wel? :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Waarom voel ik me aangesproken vanwege Raquelle? HAHA.
    hey :P het is een rpg niet een persoonlijke boodschap naar jou :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @Naomi, braver dan dat kan ze niet zijn (cat)
    @Iris, weet ik, maar ik wist dat het doelde op Raquelle en aangezien ik Raquelle speel voelde ik me aangesproken ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    @Naomi, braver dan dat kan ze niet zijn (cat)
    @Iris, weet ik, maar ik wist dat het doelde op Raquelle en aangezien ik Raquelle speel voelde ik me aangesproken ^-^


    Nou eens naar haar broer luisteren, zou al een hele grote inpact hebben op haar braafheidgehalte. (cat)

    En ik ga straks na het eten posten.


    Rise and rise again until lambs become lions

    SiIhouette schreef:
    @Naomi, braver dan dat kan ze niet zijn (cat)
    @Iris, weet ik, maar ik wist dat het doelde op Raquelle en aangezien ik Raquelle speel voelde ik me aangesproken ^-^
    oke ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barker schreef:
    (...)

    Nou eens naar haar broer luisteren, zou al een hele grote inpact hebben op haar braafheidgehalte. (cat)

    En ik ga straks na het eten posten.


    Ze heeft al genoeg naar haar broer geluisterd (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben ergens wel benieuwd hoe Assassini reageert op het nieuws als een bendelid van hen is vermoord. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions