• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Ik ga straks denk ik nog I See Fire luisteren. Op het moment ben ik in een Queen bui en ik was nog van plan om ook wat Metallica te gaan luisteren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou heel erg van hobbits en goblins want Smeagol is zo schattig en Bilbo helemaal(flower)


    tiptoe through the tulips...

    Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar. Laat het ons voornemen zijn op Q te overspoelen met hobbit-verhalen en quizzes. :')

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stiekem wil ik een verhaal over Thranduil (I mean Lee Pace goddamn :9~ ) maken, maar zoveel weet ik ook niet van de films en alle namen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    Stiekem wil ik een verhaal over Thranduil (I mean Lee Pace goddamn :9~ ) maken, maar zoveel weet ik ook niet van de films en alle namen.

    Ik zou je wel willen helpen met achtergrondinformatie? I'd looooooove a story about Thranduil.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik zou je wel willen helpen met achtergrondinformatie? I'd looooooove a story about Thranduil.


    Er zijn zoveel namen in de films, ik heb de boeken nog nooit gelezen, misschien dat ik dat binnenkort ga doen.
    Ik heb ook al Trandy fics opgezocht op FF (er komen er als maar meer :9~) Toen de tweede film nog niet uit was was er maar 1 of 2 Tranduil/OC.

    Als je daar geen probleem mee hebt, graag zelfs. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    (...)

    Er zijn zoveel namen in de films, ik heb de boeken nog nooit gelezen, misschien dat ik dat binnenkort ga doen.
    Ik heb ook al Trandy fics opgezocht op FF (er komen er als maar meer :9~) Toen de tweede film nog niet uit was was er maar 1 of 2 Tranduil/OC.

    Als je daar geen probleem mee hebt, graag zelfs. c:

    Thranduil wordt voornamelijk in the Hobbit genoemd en heeft als zoon... Legolas! ^^ Zeg maar wanneer je hulp nodig hebt via pb of gb. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MT


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Best jammer dat alle usernames related to the hobbit en lord of the rings al gebruikt zijn of in gebruik :c
    Had pas nog een keer allemaal namen, woorden, plaatsen etc. opgezocht maar allemaal bezet >3<

    Ja, dat is echt zo zuur. ><
    Maar dat heb ik meestal me namen D:
    En vaak zijn ze niet eens actief.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb ooit eens die elven namen generator gebruikt.. en opeens kwam daar Elvithien uit. Dus heb deze maar gebruikt haha :P!

    Look bitches, ik ben GM. (banana)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hehe. Wat zijn nou eigenlijk precies de voordelen daarvan, behalve dat je 2x in de maand je naam mag wisselen? ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Hehe. Wat zijn nou eigenlijk precies de voordelen daarvan, behalve dat je 2x in de maand je naam mag wisselen? ;D


    De übercoole smileys. *O*(kitty)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi


    > Took


    What do we say to the god of death? ''Not today.''