• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -Took
    -Frodo
    -Theatre
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - MarshmallowS
    -Draculea
    - RoryWilliams
    - Gisborne
    - Apricity
    -WillNotLearn
    -Burglar
    - Taundriel
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:12 ]

    Took schreef:
    (...)

    GRONINGEEEN *O* Daar woon ik.


    Ik niet (maar wel in de buurt gehehe) Gosh nu ben ik echt benieuwd of jij toevallig iemand bent die ik ken (niet dat ik veel mensen uit Groningen ken :'D)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 20:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Robbery schreef:
    (...)
    Even tussendoor hoor, maar jou avatar is pure bliss. <3


    Hahaha, dank je wel ^^
    Ik kreeg hem voor kerst in mijn gb en ik vond het eigenlijk wel erg geschikt als pf :'D


    Stenenlikker

    Oh. Ik wilde lang geleden ook al een x aanmelden op Lotro, maar dat heb ik neit gedaan omdat alle usernames die ik wou al bezet waren x'DD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Erebor schreef:
    (...)

    Hahaha, dank je wel ^^
    Ik kreeg hem voor kerst in mijn gb en ik vond het eigenlijk wel erg geschikt als pf :'D

    Haha hij is geweldig :'D !


    ars moriendi

    Stapper schreef:
    Oh. Ik wilde lang geleden ook al een x aanmelden op Lotro, maar dat heb ik neit gedaan omdat alle usernames die ik wou al bezet waren x'DD.


    Haha, ik denk dat als ik me ga aanmelden er nog minder terecht komt van school xD Dus laat ik dat dan maar niet doen, hoe verleidelijk het ook klinkt...


    Stenenlikker

    Taundriel schreef:
    (...)

    Ik niet (maar wel in de buurt gehehe) Gosh nu ben ik echt benieuwd of jij toevallig iemand bent die ik ken (niet dat ik veel mensen uit Groningen ken :'D)


    Dat zou grappig zijn. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Dat zou grappig zijn. :')


    Ja klopt (ik heb dat al een keer gehad)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Stapper schreef:
    Oh. Ik wilde lang geleden ook al een x aanmelden op Lotro, maar dat heb ik neit gedaan omdat alle usernames die ik wou al bezet waren x'DD.

    Ik heb een naam gebruikt die ik van een vertalingsite heb. precious geloof ik dat de site hete

    Stapper
    je kan ook tijdens de vakantie spelen, tis best cool en heel mooi gemaakt :D,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb eindelijk The Hobbit 2 gezien! Gisteren in 3D en het was echt onwijs gaaf! Ik wil nog een keer D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Snowmn schreef:
    Ik heb eindelijk The Hobbit 2 gezien! Gisteren in 3D en het was echt onwijs gaaf! Ik wil nog een keer D:

    downloaden :P, scheeld geld hihi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Vanochtend heb ik het nog over die film gehad.

    Zij vonden het ook al zo'n stomme cliffhanger hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Vanochtend heb ik het nog over die film gehad.
    Zij vonden het ook al zo'n stomme cliffhanger hebben.

    I know! En dan moet je zo lang wachten en herbjneeuubruehfkwe! Maar ik kan nu wel lekker fangirlen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Snowmn schreef:
    (...)
    I know! En dan moet je zo lang wachten en herbjneeuubruehfkwe! Maar ik kan nu wel lekker fangirlen ^^

    Fangirlen kan altijd en overal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Vanochtend heb ik het nog over die film gehad.
    Zij vonden het ook al zo'n stomme cliffhanger hebben.

    Vond dat einde eigenlijk wel vet, volgens mij eindigt een hoofdstuk in het boek ook zo :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Freebatch schreef:
    (...)
    Fangirlen kan altijd en overal.

    Dat is waar, maar het is makkelijker als je de film gezien hebt!
    Thranduil is zo awesome :Y)



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis