• Hallo liefste users!
    Het is al een tijdje stil op het Twitteraccount Quizlet_NL. We zoeken daarom nieuwe tweeters!
    Onder de crew zijn Jinxed en Lucrezia momenteel de enige tweeters.
    We willen het team versterken met enkele users die vaste klanten bij Quizlet zijn.

    Wat is Twitter?
    Twitter is een site waarop het de bedoeling is om korte berichtjes (tweets) te plaatsen in maximaal 140 tekens. Je kan andere mensen 'volgen', wat betekend dat je de tweets van die mensen in een overzicht te zien krijgt als je inlogt. (Als je de tweets van één persoon wilt zien, ga je gewoon naar zijn/haar profiel)
    Twitter heeft geen nut in principe en de meesten gebruiken het dan ook om te zeggen wat ze op het moment aan het doen zijn zoals bv.: 'ik ga pannenkoeken maken!'
    Wij gebruiken het om leuke quizzen, stories, topics te posten samen met de belangrijke zaken zoals een mod mededeling of op zondag de nieuwsbrief en stelling van de week. Je mag ook tweeten over dingen buiten Quizlet, maar het zou fijn zijn om dat te beperken. ^^
    Als je Twitter niet zo goed kent en je wilt wel meedoen, raden we je aan om zelf eens een testaccount te maken. Zo kan je zelf ondervinden hoe het werkt.

    Wat mag er getweet worden en wat niet? Wat zijn andere regels?
    Niet:
    - Al te vaak off-topic gaan, al mag dat soms wel eens.
    - Geen andere mensen volgen. Zo houden we op de homepage een mooi overzicht voor het geval als meerdere mensen tegelijk tweeten.
    - Tweets die tegen Quizlet zijn. Hou ze neutraal of positief mogelijk of hou in het beste geval er gewoon je mond er over.

    Wel:
    - Leuke stories/quizzen/topics/profielen/...
    - Nieuwsberichten, nieuwsbrief en stelling van de week
    - Leuke uitspraken van users
    - Antwoorden op mentions
    - ...


    Voorwaarden
    - Je moet GM zijn of je bent dit al een keer eerder geweest.
    - Je moet al minstens een jaar lid zijn op Quizlet.
    - Je geeft het wachtwoord aan niemand! Indien je dit wel doet, staan er vanzelfsprekend zware sancties op!

    Waarom enkel GM? Dit is voortrekkerij!
    We willen garanderen dat het account niet ineens van de ene dag op de andere verwijderd of verpest is. Daarnaast zoeken we mensen die kennis over Quizlet hebben. Zo kunnen ze tweeten over bepaalde zaken die andere users niet weten of kunnen ze newbies helpen. Het feit dat je GM bent, betekent ook dat je een actieve user bent. Zo kan je leuke creaties tweeten die je tegenkomt op de site.

    Hoe meld ik me aan?
    Stuur dit formulier ingevuld naar Jinxed:

    [b]Naam: [/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Motivatie:[/b]
    [b]Hoe je het zou aanpakken:[/b]
    [b]Wanneer zou je het meest tweeten? ('s avonds, in het weekend, ...)[/b]


    We gaan we beste kandidaten selecteren, waarna ze zich in een tweede ronde moeten bewijzen of ze goede tweeters zouden zijn.

    De inschrijvingen sluiten zich op 13 januari 2014 om 23:59

    Veel succes!
    De crew.



    Na overleg zijn we tot vijf doorstromers gekomen die naar de tweede ronde gaan. Dit zijn:
    Meraki - @_Quizlet
    DarkSavior - @QuizletMitchell
    Tolstoy - @Qtweeting
    Herrera - @Quizlet2
    Churchill

    Deze voorlopige winnaars moeten voor 48 uur een Twitter account beheren in het teken van Quizlet. Dit mag op een nieuw als een bestaand account gebeuren, zolang de tweets maar over Quizlet gaan. Zij beginnen hiermee op 24 januari 2014 - 0:00 uur en eindigen hiermee op 25 januari 2014 - 23:59 uur. Zo kunnen ze bewijzen wanneer ze actief zijn in zowel de alledaagse week als het weekend.

    Veel succes!




    De winnaars zijn DarkSavior, Meraki en Tolstoy!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:25 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ben al lang lid op Quizlet, ben erg actief en weet heel veel over Quizlet (ook over GM zaken, want natuurlijk heb ik dat gehad), maar omdat ik op dit moment geen geld heb voor GM wordt ik dus buiten gesloten. Ik wil jullie best helpen, maar ik ga geen GM kopen zodat ik dat kan. Dat is gewoon scheef.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cresseyde schreef:
    Yeah. No. ):


    My thoughts.
    Yeah; toen ik de titel las.
    No; toen ik de beginpost las.


    Some people are art and do art at the same time

    Jingle schreef:
    Zijn jullie niet een beetje harsh op de crew? Het is inderdaad oneerlijk maar ze hebben wel hun redenen hiervoor. Straks willen ze dat je iets tweet van GM en dan ben je het niet. Dus heb je daar ook geen verstand van.


    Ik heb niks tegen de crew, ik vind het een geweldige crew en het werk wat ze verrichten is fantastisch. Maar het kwam zo op me over, en daarom plaats ik het ook gewoon. Ja, vervelend als het aanvallend op ze aan komt maar zo bedoel ik het dus niet.
    En ik snap dat, zoals jij je voorbeeld geeft, normale users dat soort dingen dan niet kunnen tweeten. Maar zo ontnemen ze wel een kans voor de normale users om een klein deel van de crew te zijn, als je het zo inbeeld want ze doen wel wat voor Quizlet op dat moment.

    Maar ik ga hier verder niet op in, want ik heb geen zin in een kleine discussie.
    Ik kan dus niet inschrijven, en wens degene die dat wel doen succes en hopelijk word een van jullie gekozen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:06 ]

    No offence, maar ik vind het raar dat je GM moet zijn. Dat zou betekenen dat iemand die actiever is dan mij op Q, zich niet zou mogen inschrijven maar ik wel?
    Yeah, dat wordt ‘m niet.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:04 ]

    Zelfs als ik GM had, zou ik me niet inschrijven vanwege die regel.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    My thoughts.
    Yeah; toen ik de titel las.
    No; toen ik de beginpost las.


    Same here :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    En wat nou als een week na je aanstelling je GM verloopt? ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou ik begrijp het op zich wel, mensen die geld neertellen voor Q hebben toch minde snel de neiging om iets te verpesten omdat ze anders eigenlijk hun geld kwijt zijn aan niks.


    Your make-up is terrible

    Ik was toevallig toch al van plan om over te stappen naar GM, moet alleen even op mijn salaris wachten, haha! :'D


    everything, in time

    Nevermind...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 21:16 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Nou ik begrijp het op zich wel, mensen die geld neertellen voor Q hebben toch minde snel de neiging om iets te verpesten omdat ze anders eigenlijk hun geld kwijt zijn aan niks.


    Ja, dat op zich wel.

    En als je nu GM bent geweest?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Nou ik begrijp het op zich wel, mensen die geld neertellen voor Q hebben toch minde snel de neiging om iets te verpesten omdat ze anders eigenlijk hun geld kwijt zijn aan niks.


    Op zich wel, maar aan de andere kant werkt het systeem om credits te kopen, nog niet eens optimaal.
    Ik vind het een beetje dubbel. Heel scheef.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Op zich wel, maar aan de andere kant werkt het systeem om credits te kopen, nog niet eens optimaal.
    Ik vind het een beetje dubbel. Heel scheef.


    Via SMS niet, ja, maar wel via online bankieren e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is echt dikke bullshit. Sorry hoor, maar heel veel mensen kunnen niet eens GM aanvragen omdat die SMS-functie nog steeds niet optimaal functioneert.
    Je moet dus betalen om een steentje bij te dragen aan de site, terwijl de crew niets hoeft te betalen. :') GM garandeert TOTAAL niks qua activiteit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil wel meedoen, maar ik heb twee probleempjes; ik zit pas sinds vijf maanden op dit account (hoewel ik ervoor ook een account had) en de zesde loopt mijn GM af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it