• Hallo liefste users!
    Het is al een tijdje stil op het Twitteraccount Quizlet_NL. We zoeken daarom nieuwe tweeters!
    Onder de crew zijn Jinxed en Lucrezia momenteel de enige tweeters.
    We willen het team versterken met enkele users die vaste klanten bij Quizlet zijn.

    Wat is Twitter?
    Twitter is een site waarop het de bedoeling is om korte berichtjes (tweets) te plaatsen in maximaal 140 tekens. Je kan andere mensen 'volgen', wat betekend dat je de tweets van die mensen in een overzicht te zien krijgt als je inlogt. (Als je de tweets van één persoon wilt zien, ga je gewoon naar zijn/haar profiel)
    Twitter heeft geen nut in principe en de meesten gebruiken het dan ook om te zeggen wat ze op het moment aan het doen zijn zoals bv.: 'ik ga pannenkoeken maken!'
    Wij gebruiken het om leuke quizzen, stories, topics te posten samen met de belangrijke zaken zoals een mod mededeling of op zondag de nieuwsbrief en stelling van de week. Je mag ook tweeten over dingen buiten Quizlet, maar het zou fijn zijn om dat te beperken. ^^
    Als je Twitter niet zo goed kent en je wilt wel meedoen, raden we je aan om zelf eens een testaccount te maken. Zo kan je zelf ondervinden hoe het werkt.

    Wat mag er getweet worden en wat niet? Wat zijn andere regels?
    Niet:
    - Al te vaak off-topic gaan, al mag dat soms wel eens.
    - Geen andere mensen volgen. Zo houden we op de homepage een mooi overzicht voor het geval als meerdere mensen tegelijk tweeten.
    - Tweets die tegen Quizlet zijn. Hou ze neutraal of positief mogelijk of hou in het beste geval er gewoon je mond er over.

    Wel:
    - Leuke stories/quizzen/topics/profielen/...
    - Nieuwsberichten, nieuwsbrief en stelling van de week
    - Leuke uitspraken van users
    - Antwoorden op mentions
    - ...


    Voorwaarden
    - Je moet GM zijn of je bent dit al een keer eerder geweest.
    - Je moet al minstens een jaar lid zijn op Quizlet.
    - Je geeft het wachtwoord aan niemand! Indien je dit wel doet, staan er vanzelfsprekend zware sancties op!

    Waarom enkel GM? Dit is voortrekkerij!
    We willen garanderen dat het account niet ineens van de ene dag op de andere verwijderd of verpest is. Daarnaast zoeken we mensen die kennis over Quizlet hebben. Zo kunnen ze tweeten over bepaalde zaken die andere users niet weten of kunnen ze newbies helpen. Het feit dat je GM bent, betekent ook dat je een actieve user bent. Zo kan je leuke creaties tweeten die je tegenkomt op de site.

    Hoe meld ik me aan?
    Stuur dit formulier ingevuld naar Jinxed:

    [b]Naam: [/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Motivatie:[/b]
    [b]Hoe je het zou aanpakken:[/b]
    [b]Wanneer zou je het meest tweeten? ('s avonds, in het weekend, ...)[/b]


    We gaan we beste kandidaten selecteren, waarna ze zich in een tweede ronde moeten bewijzen of ze goede tweeters zouden zijn.

    De inschrijvingen sluiten zich op 13 januari 2014 om 23:59

    Veel succes!
    De crew.



    Na overleg zijn we tot vijf doorstromers gekomen die naar de tweede ronde gaan. Dit zijn:
    Meraki - @_Quizlet
    DarkSavior - @QuizletMitchell
    Tolstoy - @Qtweeting
    Herrera - @Quizlet2
    Churchill

    Deze voorlopige winnaars moeten voor 48 uur een Twitter account beheren in het teken van Quizlet. Dit mag op een nieuw als een bestaand account gebeuren, zolang de tweets maar over Quizlet gaan. Zij beginnen hiermee op 24 januari 2014 - 0:00 uur en eindigen hiermee op 25 januari 2014 - 23:59 uur. Zo kunnen ze bewijzen wanneer ze actief zijn in zowel de alledaagse week als het weekend.

    Veel succes!




    De winnaars zijn DarkSavior, Meraki en Tolstoy!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:25 ]


    Let the Night embrace you

    Gifts schreef:
    (...)

    Niet-GM'ers ook laten aanmelden. :Y)


    Ik bedoelde een vervanging voor de doelstelling. Die hebben we nu eenmaal nodig.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    After schreef:
    (...)
    Credits...

    Oh ja, GM kost natuurlijk credits. Ik dacht namelijk altijd dat dat echt geld kost, haha. Maar credits kosten dus geld.


    Some people are art and do art at the same time

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar we hadden echt een doelstelling nodig, snap je dat? We kunnen niet zomaar iedereen een aanmelding in laten vullen dus we hadden een soort 'voorronde' nodig.
    Maar als jij een beter idee hebt.. we horen het graag (:


    Eigenlijk, ja. Zoals al veel voorstellen geweest zijn: kijk eerst naar het strafblad en haal er de beste uit.
    Voor de overgeblevenen kun je kijken naar de activiteit en het gedrag op het forum om dat soort dingen te bepalen. Als je daar dan weer de beste uithaalt, heb je een veel rijkere keuze aan betrouwbare leden, lijkt me.
    Net zoals je bij crew-verkiezingen doet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 16:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gifts schreef:
    (...)
    Oh ja, GM kost natuurlijk credits. Ik dacht namelijk altijd dat dat echt geld kost, haha. Maar credits kosten dus geld.


    Net alsof ze dat niet weet.
    Ze had het erover dat je er credits mee wint en daarmee een GM kunt aanschaffen. Ik weet dat je geïrriteerd bent om die regel, maar daarom moet je het niet op iedereen en alle uitwerken.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 16:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yeah. Ik wil best, maar ben geen GM. En ik vind 't onzin, als ik eerlijk ben. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Latier schreef:
    (...)

    Eigenlijk, ja. Zoals al veel voorstellen geweest zijn: kijk eerst naar het strafblad en haal er de beste uit.
    Voor de overgeblevenen kun je kijken naar de activiteit en het gedrag op het forum om dat soort dingen te bepalen. Als je daar dan weer de beste uithaalt, heb je een veel rijkere keuze aan betrouwbare leden, lijkt me.


    Zoals eerder gezegd: op het strafblad staat heus niet alle info over een user. En als we ALLE users die willen meedoen moeten gaan onderzoeken op activiteit, zijn we over een half jaar nog bezig (om het zo maar te zeggen).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gifts schreef:
    (...)
    Oh ja, GM kost natuurlijk credits. Ik dacht namelijk altijd dat dat echt geld kost, haha. Maar credits kosten dus geld.


    Daarom zoeken ze nou users met GM. :'D Je bent dan wel actief, je hebt veel posts en bent aardig, maar van veel dingen op Q snap je nog niks.


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    (...)

    Zoals eerder gezegd: op het strafblad staat heus niet alle info over een user. En als we ALLE users die willen meedoen moeten gaan onderzoeken op activiteit, zijn we over een half jaar nog bezig (om het zo maar te zeggen).


    Neen, maar het is een begin. Degenen met een strafblad van hier tot in Tokio vallen eruit, heb je onmiddellijk minder na te kijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hier staat wel dat GM geld kost.



    Klik voor groter.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Hier staat wel dat GM geld kost.



    Klik voor groter.


    Als je ze wint, moet je er niet voor betalen, logischer wijze.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Neen, maar het is een begin. Degenen met een strafblad van hier tot in Tokio vallen eruit, heb je onmiddellijk minder na te kijken.


    De meeste users hebben niet eens een strafblad van hier tot in Tokio. Dus da's al geen idee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarom zoeken ze nou users met GM. :'D Je bent dan wel actief, je hebt veel posts en bent aardig, maar van veel dingen op Q snap je nog niks.


    Uhm, no. Als je twee jaar op Q zit, weet je meer van Q dan mensen met een GM die hier een jaar zitten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Uhm, no. Als je twee jaar op Q zit, weet je meer van Q dan mensen met een GM die hier een jaar zitten.


    Ja, want die mensen hebben credits gekocht of gewonnen en een GM-schap afgesteld, wat mensen zonder dus niet gedaan hebben en vaak niet eens weten hoe dat moet.


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    (...)

    De meeste users hebben niet eens een strafblad van hier tot in Tokio. Dus da's al geen idee.


    Well, bij crewverkiezingen ballen er toch ook altijd een paar af vanwege het strafblad, of zit ik daar helemaal fout?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er zijn meer dan genoeg redenen aangegeven in dit topic waarom we de GM-maatregeling doen. We gaan hem niet veranderen, tenzij jullie met iets beters komen. Alle users aannemen en ze dan van top tot teen controleren is geen optie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien