• moeten wij voor het concert in de rij staan net zo als 4 maart of is het anderd dit keer ?

    x.

    ik kom uit dongen xD vlak bij de efteling
    KAATSHEUVEL


    ja maar dongen ligt vlak bij kaatsheuvel
    xD
    jaa want dat staat in je reactie. volgens mij heb ik eeerder van dat plaatsje gehoord is het groot daar dan?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ahah xP Ik moet helemaal ut drenthe komen weetje -.-
    Maar ik heb het er echt wel voor over :)

    ik meot ook helemaal uit drenthe komen.. deed ik 4 maart ook :D
    xLien

    4 maart mogt ik niet. xd Waar woon jy dan? xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    haha oke xD
    maar ik kan geen slaapzak meenemen want wij hebben er thuis maar 4 en die zijn voor de zomervakantie ik koop wel zo luchtbed voor het strand en een deken die ik kan weg moppen xD
    gott ik hoop niet dat je onderkloeld raakt, maar waarom neem je niet gewoon een zo'n slaapzak mee, rol je hem daarna mooi op, en geef je hem aan iemand mee daar die je kent ofzo en die niet naar binnen gaat.

    ow wacht er gaan zeker geen ouders mee, ow domheid zeg


    ja dat is mijn probleem mijn ouders vinden dat ik oud genoeg ben om alleen te gaan en na heel lang zeuren mocht ik er slapen wat ik wel kan doen is me tokio hotel trui aan doen en een lange broek met het concert zelf doe ik een kort broekje aan met een topje xx

    ik kom uit dongen xD vlak bij de efteling
    KAATSHEUVEL


    ja maar dongen ligt vlak bij kaatsheuvel
    xD
    jaa want dat staat in je reactie. volgens mij heb ik eeerder van dat plaatsje gehoord is het groot daar dan?


    ik heb eigenlijk geen idee dongen en kaatsheuvel zijn even groot denk ik
    maar dat komt omdat er ook kleinere plaatjes bij zitten

    want dongen bestaat uit dongen,klein dongen,donge vaart, sgravenmoer en sprangkapelle xD

    Tuurlijk is er een rij. hier kan wel een slotje op ^^

    eigenlijk wel he ^^
    nee ik vroeg het me af omdat ik naar fotos van het park zat te kijken en ik geen fotos zag van de ingang of iets vandaar maar we laten dit topic open vind ik want het is toch wel gezellig

    de efteling,drente dongen XD

    hahah

    Gewoon op google zoeken.

    Maarja er zijn zoveel onnuttige topic over 14 juni. Deze kan wel dicht nu aangezien je vraag is beantwoord. Toch? o.o;

    idd xD !!
    alsnogbedankt x