• Hooi! (:

    Tijdens het kijken op het forum, vroeg ik mij het een en ander af. Het is namelijk zo dat onlangs er een knopje is gekomen ''verberg RPG topics''. Ik vind dit een heel fijn knopje, en maak er dan ook graag gebruik van, omdat ik nooit bezig ben met RPG's. Nu is het wel zo dat als ik naar de actieve topics sta, dan staan alle RPG topics er gewoon tussen, en moet ik eerst op het ''verberg RPG topics'' knopje drukken, voordat ze weg zijn. En als ik dan op een topic klik, en vervolgens weer naar de actieve topics ga, dan staan de RPG topics er wéér tussen, en moet ik dus wéér op het knopje klikken. Ja, waarschijnlijk ben ik gewoon erg lui bezig, maar is het misschien mogelijk om het vast te kunnen zetten dat alle RPG topics niet tussen de actieve topics staan als je dat niet wilt? Het is maar een suggestie, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en als jullie het leuk vinden: Of het dan mogelijk is. (:

    Groetjes,
    Gibbs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeps, dacht dat ik hem moest sluiten :'D hier is 'ie weer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeps. Blijkbaar was er al gereageerd erover haha. Zag ik pas nadat ik gereageerd had. Typen en zoeken gaat niet zo snel op een telefoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omdat ik nieuwsgierig ben: Wordt er nog iets gedaan met deze suggestie toevallig? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hij zou het toevoegen volgens mijn topic, maar er is nog niks gebeurd.

    Rutger schreef:
    Ik zal het binnenkort even programmeren. Nu moet ik effe eten koken :)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 10:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hij zou het toevoegen volgens mijn topic, maar er is nog niks gebeurd.
    (...)


    Idd, van die reactie weet ik. Maar inderdaad, er is nog niets gebeurt. Of hij moet wel heeeeeeel lang eten. :Y) hahaha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben voor.


    Bad decisions make good stories.

    SiIhouette schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem, dus als dat er kon komen zou ik dat heel fijn vinden c:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sorry dat ik dit bump, maar ik vind het echt jammer dat er niets meer met deze suggestie gedaan wordt, want ik merk zelf ook dat het een beetje vervelend is. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it