• He,
    Ik heb jullie creatieve hulp nodig!
    Het geen wat er gebeuren moet, is niet heel moeilijk.. Maar mijn bewerk-programma is dood en ik moet hem eerst opnieuw downloaden.
    Alleen duurt dat langer.. En ik heb de foto eigenlijk vandaag nodig.

    Wat er moet gebeuren;
    Ik heb twee foto's (van mij en mn vriendin "op" de trap) en die twee wil ik dus samenvoegen. Eigenlijk gewoon dat ik op de trap en zij onder de trap sta. De foto's zijn niet precies hetzelfde genomen, omdat we met zn tweeën waren en de camera nergens kon staan..
    We doen mee aan een wedstrijdje en hebben dus deze originele foto bedacht. (Samen met vele andere foto's) Maar hij moet nog samengevoegd worden.
    De rest heb ik allemaal wel, alleen deze nog niet.. En dit was juist de belangrijkste.
    Is er dus iemand die me ff wilt helpen? ;$

    De foto's:
    1.
    2.

    Ik krijg ze niet gedraaid ;s.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Seriously.. Is er niemand die het ff voor mij wilt fiksen? ;( Zo heel moeilijk is het toch niet.. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Here you go. Het was het beste wat ik op dit moment in elkaar kon flansen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:39 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Tip voor de volgende keer; kijk waar jullie beide je voeten hebben staan. In dit geval allebei op de derde tree ;) Met mijn concentratiegebrek heb ik je niet kunnen helpen maar Mundane wel ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mundane schreef:


    Here you go. Het was het beste wat ik op dit moment in elkaar kon flansen.


    Oh! Dankje, dankje dankje ! _O_


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oh! Dankje, dankje dankje ! _O_


    Graag gedaan ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.