• I love you, guys.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:10 ]


    Reality's overrated.

    Ik gun mezelf nog 10 minuten!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    (...)

    Ja, ik ga meestal ongeveer tussen 10 en half 11. (alleen lees ik altijd nog heel lang in bed) But yeah, ik wil uitgerust zijn voor school. Al is dat meestal alsnog niet het geval. :')



    Hahahahaha.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zeg ook altijd tegen mezelf dat ik om 11 uur in mijn bed moet liggen, wat de laatste tijd wel het geval is. Maar op één of andere manier kan ik goed schrijven als ik s'avonds in mijn bed lig en schrijf dan eerst nog een stukje en dan doe ik als nog om half 12 mijn ogen toe ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    Ik zeg ook altijd tegen mezelf dat ik om 11 uur in mijn bed moet liggen, wat de laatste tijd wel het geval is. Maar op één of andere manier kan ik goed schrijven als ik s'avonds in mijn bed lig en schrijf dan eerst nog een stukje en dan doe ik als nog om half 12 mijn ogen toe ):


    Mijn tijd staat serieus om 1 uur, omfg.


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Mijn tijd staat serieus om 1 uur, omfg.


    Ja dat had je de vorige keer eens verteld dat je heel laat gaat slapen. Ik kan mezelf dat echt niet permitteren want anders ben ik een wrak de volgende dag. Ik heb mijn beauty sleep heel goed nodig ^^Dus ik begrijp ook niet dat jij dat kan Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ja dat had je de vorige keer eens verteld dat je heel laat gaat slapen. Ik kan mezelf dat echt niet permitteren want anders ben ik een wrak de volgende dag. Ik heb mijn beauty sleep heel goed nodig ^^Dus ik begrijp ook niet dat jij dat kan Ö


    Nah, ik ben geen beauty misschien daarom? Grapje, grapje.
    Nou, als ik het laat maak is het meestal twee uur, half drie. Als het niet later is.
    Dus, nu deze dagen kijk ik van: Hm, twaalf uur is nog een uurtje..
    Maar het zal dan wel een uur worden. Ja, idk.
    Maar ik lag vandaag wel half te slapen in de klas..
    .


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Nah, ik ben geen beauty misschien daarom? Grapje, grapje.
    Nou, als ik het laat maak is het meestal twee uur, half drie. Als het niet later is.
    Dus, nu deze dagen kijk ik van: Hm, twaalf uur is nog een uurtje..
    Maar het zal dan wel een uur worden. Ja, idk.
    Maar ik lag vandaag wel half te slapen in de klas..
    .


    Dat kan ik wel begrijpen ja (: Ik ben vandaag in slaapgevallen in de klas en ik lag veel vroeger in mijn bed (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Leukste Bromance tussen de jongens (dus een bromance tussen de jongens!)


    What the heck schrijf ik, HAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Dat kan ik wel begrijpen ja (: Ik ben vandaag in slaapgevallen in de klas en ik lag veel vroeger in mijn bed (:


    Hahahaha! Ik dacht echt.. hoe ga ik dit volhouden.
    Het blijkt dat ik morgen nog een uur meer heb dan normaal -rekenen-, en daarvoor alleen maar saaie lessen heb.
    Ik ga dood morgen, I'm sure.


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Hahahaha! Ik dacht echt.. hoe ga ik dit volhouden.
    Het blijkt dat ik morgen nog een uur meer heb dan normaal -rekenen-, en daarvoor alleen maar saaie lessen heb.
    Ik ga dood morgen, I'm sure.


    Ohjee.. Ik heb morgen twee uurtjes L.O en dat is het (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ohjee.. Ik heb morgen twee uurtjes L.O en dat is het (:


    Ik heb LO twee uur, duits, tussenuur, duits, biologie, rekenen.
    Fuck that shit. Waarom heb je eigenlijk maar twee uur?


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)

    Ik heb LO twee uur, duits, tussenuur, duits, biologie, rekenen.
    Fuck that shit. Waarom heb je eigenlijk maar twee uur?


    Omdat ik normaal gezien nog Bedrijfsbeheer zou hebben, maar omdat in het begin van het jaar buiten de lessenrooster viel had ik dat geweigerd en nu hebben ze dat ik het lessenrooster geplaatst. En wanneer je weigert, krijg je geen tweede kans.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Omdat ik normaal gezien nog Bedrijfsbeheer zou hebben, maar omdat in het begin van het jaar buiten de lessenrooster viel had ik dat geweigerd en nu hebben ze dat ik het lessenrooster geplaatst. En wanneer je weigert, krijg je geen tweede kans.


    Vind je dat stiekem niet heel chill?


    Danmarks Dynamite.

    :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Whoooo, maar vijf uur les vandaag. Eerst vrij -nee jet is "verboden" om uit te slapen-, daarna Frans, Engels, wiskunde en geo. Valt mee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."