• Maar dat vond ik toch niet echt bij me passen en het zag er zo kaal uit na die kerstmuts, dus nu ga ik herten stalken met mijn nieuwe deerstalker. Of frisbeën, daar ben ik nog niet helemaal uit. :'D



    Anyway, mijn gele vierkant draagt nu dus een deerstalker, of Sherlock Holmes hoed, zoals hij beter bekend staat. Arthur Conan Doyle's Holmes heeft in geen enkel verhaal zo'n hoed gedragen, maar vanwege wat rare kronkels in de geschiedenis staat hij er nu toch bekend om, en aangezien seizoen drie van de BBC serie Sherlock bezig is, leek het me een passend moment hiervoor. ^^

    Hoe kiezen jullie je profielfoto's? Ben je van plan er binnenkort iets aan te veranderen of ben je er tevreden mee?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snowmn schreef:
    Ik heb de vampier gemist D:
    Ik kies als ik een leuke foto zie :'D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Leukk!!
    In die serie zie ik John alleen de hele tijd als bilbo ballings (zelfde acteur)
    Ik verander m'n pf wnr ik er zin in heb, ben er nu wel tevreden mee en meestal is het gwn een foto van mezelf


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sherlock!AU. :'D

    Ik denk niet dat ik mijn profielfoto binnenkort ga veranderen. Inmiddels ben ik veel te gehecht geraakt aan mijn coole kip. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is volgens mij mijn tweede profielfoto die ik heb in bijna drie jaar :') Die andere heb ik zo'n 2 jaar gehad, totdat ik deze koos.

    Ik heb deze al sinds best lang. Ik heb een aantal andere gehad, maar dan ging ik weer telkens veranderen, en bij deze heb ik niet echt het gevoel dat ik hem moet veranderen, omdat hij naar mijn idee toch altijd bij mijn username past :Y)
    En ik vind het gewoon een mooi plaatje ^^
    Dus, voorlopig nog niet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Heerlijk hoe je hem net een beetje aanpast en toch herkenbaar blijft. :'D

    Ik heb nu Bastian Schweinsteiger als profielfoto, en voor mijn doen heb ik deze al een hele tijd. Zelfde geld voor mijn terugkerende username. Nah, ik ben wel tevreden met Basti, dus die blijft voorlopig nog lekker even staan. :Y)


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Simple Plan, en herkenbaarheid is inderdaad de reden om het niet te veranderen. Net als mijn username ;P


    Oh! God, dat is slecht van me, ik heb een heleboel nummers van hen op mijn iPod staan.
    Het zou ook gewoon zonde zijn als jij je username veranderde. Die smiley in berichten die mensen van je quoten is altijd zo leuk. :'D



    Snowmn schreef:
    Ik heb de vampier gemist D:
    Ik kies als ik een leuke foto zie :'D

    Ivyrise schreef:
    Nu heb ik de vampier gemist ):
    Ik pak altijd gewoon een plaatje dat ik mooi vind. Ik verander nooit mijn naam en plaatje tegelijk, dan ben ik al helemaal niet meer herkenbaar.

    Rawiyah schreef:
    (...)


    Geen zorgen, de vampier is hier nog terug te vinden, net als alle andere vermommingen van mijn vierkant. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Leukk!!
    In die serie zie ik John alleen de hele tijd als bilbo ballings (zelfde acteur)
    Ik verander m'n pf wnr ik er zin in heb, ben er nu wel tevreden mee en meestal is het gwn een foto van mezelf


    Haha, ik had juist het omgekeerde toen ik naar de Hobbit films ging. Ik zal Martin Freemans Bilbo steeds als John. ^^



    Wiarda schreef:
    Sherlock!AU. :'D

    Ik denk niet dat ik mijn profielfoto binnenkort ga veranderen. Inmiddels ben ik veel te gehecht geraakt aan mijn coole kip. :Y)


    Een AU waarin Sherlock geel en vierkant is? Volgens mij heet dat Spongebob. (krul)
    En inderdaad, je kip is veel te cool om voor iets anders te worden ingeruild. Ik bedoel, hij heeft een zonnebril. Dat valt gewoon niet te overtreffen. :'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, geweldig! :9~ Ik moet echt dringend Sherlock beginnen kijken.

    En ja, ik denk het wel, want ik vind mijn Harry Pottermeisje toch niet zo mooi als eerst gedacht. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat het volgende thema zal zijn ... ;/

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:21 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb deze pf nu al een halfjaar en heb er eigenlijk nooit over nagedacht om 'm te veranderen, dus misschien doe ik dat wel(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Vuelie schreef:
    Ah, geweldig! :9~ Ik moet echt dringend Sherlock beginnen kijken.

    En ja, ik denk het wel, want ik vind mijn Harry Pottermeisje toch niet zo mooi als eerst gedacht. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat het volgende thema zal zijn ... ;/


    Ik vind hem wel leuk :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je vampier was leuk, maar de deerstalker is veel leuker!

    Normaal gezien kies ik mijn profielfoto's random. Als ik een afbeelding vind die ik leuker vind dan de profielfoto die ik op dat moment heb.
    Mijn username heb ik voor het eerst in jaren in een opwelling aangepast en ik had zin in een plaatje dat erbij hoorde.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Lol, nice.
    Ik verander echt vaak mijn profielfoto en naam.
    Maar ik hou deze ff zo, want zo kennen de meeste mensen me nu.
    En als ik Joker terugneem.. idk.. Ik stond ook heel bekend met die naam, maar dat was vroeger. Veel mensen van toen zitten niet meer op Q. dunno.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik verander meestal als ik ook mijn profiel verander of een nieuwe username heb. Leuk trouwens vind het altijd leuk dat je die vierkant houd met bijdingetjes c:

    Sherlooooooock! I like. :3
    Ik verander mijn avatar echt te vaak, omdat ik gewoon teveel leuke afbeeldingen ken. (': Ik ben eigenlijk niet echt tevreden met deze, dus ik denk dat ik 'm binnenkort weer ga veranderen xd. Maar gelukkig blijft mijn naam nogal lang hetzelfde, dus daar herkennen mensen me wel aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)