• Hee mensjes! :)

    Ik ga heel vaak naar de Starbucks (het is nou eenmaal geweldig ;) ) maar neem eigenlijk altijd wel een vanilla cream, en verder bijna nooit iets anders...

    Weten jullie misschien lekkere dingen bij de Starbucks? (aanbevelingen? :) )



    Thank you alvast sooo much xx


    (wist niet waar ik dit anders moest plaatsen ;) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Classic hot chocolate, lekker met slagroom. Hij is duurder, maar ook veel lekkerder dan die van de Kiosk.


    Your make-up is terrible

    nerveus schreef:
    Vanilla Latte en chocolademelk heb ik als enige geprobeerde, beide vielen tegen.
    Starbucks wordt zo enorm opgeblazen, maar het is duur en niet veel meer speciaal dan andere koffie. ;)


    Ze hebben meer koffiesmaken dan dat ze ergens anders hebben :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kom er niet vaak, maar de weinige keren neem ik een caramel hot chocolate (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ze hebben meer koffiesmaken dan dat ze ergens anders hebben :p


    Ken tenten waar ze evenveel smaken hebben en waar het lekkerder en goedkoper is


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee sorry ik weet niks ;| anders kies je gewoon een random item op het menu
    ik wou dat er bij mij in de buurt er een was : (

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:25 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Die soort van slushpuppies zijn echt geweldig


    ©1998

    Ik lust geen koffie dus ik neem altijd chocomelk, die is overigens ontzettend lekker!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chocolademelk karamel is mijn favoriet! (:
    Zeker een aanrader.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    White café mocha is zo lekker, zowel koud als warm. Die neem ik altijd haha, ook een aanrader voor degene die geen koffie lusten, want dat lust ik ook niet, maar white mocha is wel lekker (en zoet haha)
    En Pumpkin spice latte, maar die is ondertussen al niet meer verkrijgbaar.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:30 ]


    As travars

    nerveus schreef:
    (...)

    Ken tenten waar ze evenveel smaken hebben en waar het lekkerder en goedkoper is


    Ik heb ooit één keer eerder een andere koffietent gezien en daar was het ook prijzig :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Het zijn ook 'eerlijke' bonen, ben even de naam kwijt, maar de boeren die ze hebbenv erwerkt hebben een normaal loon gehad als ik me niet vergis :Y)

    Dat zal best, maar ik heb toch het idee dat je meer betaald voor het merk dan voor de bonen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik hou niet van koffie of warme chocolademelk, de lekkerste thee hebben ze bij de Kiosk, bosvruchten thee van lipton :9~ omnomnom


    Life is hard and then we die

    Signature hot chocolate


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Caramel Macchiato is heeerlijk
    En Frappucino met chocolate blended cream (die is zonder koffie) is een van mijn favorieten. Eigenlijk zijn dat milkshakes maar ipv roomijs doen ze er gewoon blokjes ijs is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aan mij heb je niet veel.
    Ik vind de starbucks niet echt geweldig veel te slap.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''