• Hallo!
    Dit topic is geen suggestie waar iedereen 'Voor!' moet roepen en we dan hopen dat de crew het ook een goed idee vind. Dit is een topic waarin ik me richt tot de users op dit forum.
    Ik roep jullie op om meer persoonlijke verhalen in aparte topics op dit forum te zetten. Ik begon er net over in het Kletscafé, een offtopic praatgroep waar iedereen allemaal verhalen met elkaar deelt. Zij zijn hartstikke enthousiast over mijn idee en hebben net als ik een persoonlijk topic aan gemaakt. Ik vind dat een groot deel van de verhalen die vertelt worden in de praattopics zoals het Kletscafé ook prima in een apart topic geplaatst kunnen worden, in het subforum Stamcafé bijvoorbeeld. Hetzelfde geldt voor veel reacties in het Lucht je hart - topic, naar mijn mening. Of kleine gebeurtenissen die je meemaakt op een dag die je aan elkaar vertelt via 't gastenboek. Deel het met anderen in een apart topic en maak het Quizlet forum weer levendig!
    Eigenlijk gaan we daarmee weer een beetje terug naar hoe het vroeger was. Topic is immers Engels voor 'onderwerp', dus heb jij een onderwerp wat je graag wilt delen, zet het in een topic!. Het is geen nieuw idee. Ik ben er wel van overtuigd dat dit forum leuker kan worden als de geweldige verhalen die nu in een post worden geplaatst en drie reacties krijgen, weer in topics worden geplaatst en dertig reacties krijgen. Het is niet tegen de regels als het geen grote onzin is.

    Wat zijn de voordelen?
    1. Er zijn meer topics in de actieve topics over persoonlijke verhalen die anderen met jou willen delen. Daar kan je op reageren, bijvoorbeeld met wat je er van vind of iets soortgelijks wat jij hebt meegemaakt.
    2. De mensen die nu vooral in de praattopics of andere algemene topics hun verhalen posten, leren nog meer mensen kennen dan de vaste leden die ook naar die algemene topics komen. Zo ontstaan er vast weer nieuwe vriendschappen!
    3. De actieve topics staan niet alleen maar vol met RPG's, promotie topics, covertopics en spelletjes. Als je met al dat soort topics niet zo veel hebt, blijft er niet veel over om te bekijken. Persoonlijke topics zijn uniek en verrassend en kunnen een uitkomst bieden. En als je wel iets hebt met zulke topics, zijn de persoonlijke topics ook een aanvulling op je plezier hier op Quizlet =3.
    4. Het brengt de actieve forumgangers op Quizlet dichter bij elkaar, doordat je elkaar beter leert kennen.

    Kijk, de persoonlijke topics die net zijn gemaakt staan niet voor niks bovenaan (nerd)



    Wie doet er mee met het levendiger maken van het forum van Quizlet? =D

    Wat bedoel je met persoonlijke topics?
    Met persoonlijke topics bedoel ik unieke topics waarin jij over een gebeurtenis vertelt die je mee hebt gemaakt, waar je je mening verkondigd, waar je de mening van anderen vraagt, waar je informatie vraagt over iets waar jij in geïnteresseerd bent.. Kortom het heeft te maken met jou. Dit is anders dan topics waarin je creatief of bezig bent, zoals rpgs, covertopics of spelletjes.


    Maar ik wil niet al mijn persoonlijke informatie op het forum zetten. Er is ook nog zo iets als privacy.
    Wat je niet met ons wilt delen, hoef je niet in een topic te zetten. Dat vraag ik je echt niet om te doen. Ik vraag met deze oproep alleen om persoonlijke verhalen die je nu vertelt in een algemeen (praat)topic, of die je wel in zo'n topic zou vertellen, nu in een apart topic te plaatsen. Dit hoeven geen grote geheimen of dilemma's te zijn (al mag dat natuurlijk wel), over kleine gebeurtenissen kan je ook al iets vertellen.


    Mag je ook mee doen als je geen topics opent maar wel op de persoonlijke topics reageert?
    Het is heel leuk en fijn dat je wilt reageren op de persoonlijke topics! Met dit topic roep ik echter op om topics te maken, want dat is nu juist waar het hier om gaat. Mee doen doe je dus door topics te maken. Je hoeft nog geen topic te hebben om op de lijst te komen staan, een 'Ik doe mee' is genoeg, maar het moet wel je intentie zijn om persoonlijke topics aan te gaan maken en niet om enkel te reageren.


    Lijst van users die persoonlijke topics maken (58 deelnemers):



    Liefs, Emma

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 17:09 ]

    Ik doe mee!


    26 - 02 - '16

    Dat roep ik ook elke keer, mensen zijn niet verstandig genoeg om zelf een oplossing te bedenken, vind ik. Toch luisteren ze er meestal niet naar als er een ander soort oplossing geboden wordt, dus ik hoop dat dit eens werkt. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat roep ik ook elke keer, mensen zijn niet verstandig genoeg om zelf een oplossing te bedenken, vind ik. Toch luisteren ze er meestal niet naar als er een ander soort oplossing geboden wordt, dus ik hoop dat dit eens werkt. ;3

    Wat bedoel je met mensen zijn niet verstandig genoeg om zelf een oplossing te bedenken? Ik hoop ook dat dit werkt =3. Ik kreeg veel positieve reacties in het Kletscafé toen ik hier over begon, dus vandaar dit topic. Fijn dat jij er hetzelfde over denkt, Nikki [:

    Krull schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met mensen zijn niet verstandig genoeg om zelf een oplossing te bedenken? Ik hoop ook dat dit werkt =3. Ik kreeg veel positieve reacties in het Kletscafé toen ik hier over begon, dus vandaar dit topic. Fijn dat jij er hetzelfde over denkt, Nikki [:


    Omdat ze enkel roepen dat andere topics in offtopic moet komen of zo, elke keer. Zelf willen ze geen moeite doen om het te veranderen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dit een goed idee. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Daarom ben ik ook niet zo blij met alle groepjes/kliekjes/whatever die zich vormen op Quizlet. Ik ga met alles en iedereen om, maar er gebeurd gewoon heel heel weinig de laatste tijd. Ik zat wel eens in het off-topic, maar dat is al maanden dood. En veel interessants werd daar ook niet verteld, dus reageerde ik daar ook weinig.

    Hopelijk helpt deze oproep Emma, want dat zou heel fijn zijn ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe ook mee, maar dat wist je al, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Miserables schreef:
    Ik vind dit een goed idee. c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als ik ooit iets meemaak wat interessant is - niet dat dat ooit gebeurd x] - zal ik het zeker delen!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Dauth schreef:
    Daarom ben ik ook niet zo blij met alle groepjes/kliekjes/whatever die zich vormen op Quizlet. Ik ga met alles en iedereen om, maar er gebeurd gewoon heel heel weinig de laatste tijd. Ik zat wel eens in het off-topic, maar dat is al maanden dood. En veel interessants werd daar ook niet verteld, dus reageerde ik daar ook weinig.

    Hopelijk helpt deze oproep Emma, want dat zou heel fijn zijn ^^

    Hmm.. als die verboden zouden worden (even het uiterste) is dat weer zo negatief en verzinnen mensen wel weer iets anders waardoor ze toch in een groep met elkaar kunnen praten. Misschien zelfs wel buiten Quizlet. Mijn oproep gaat dus niet over het stoppen of verbieden van die praattopics, maar om niet álles alleen maar daar in te bespreken. Het is bv. wel makkelijk om even snel iets wat je te klagen hebt in het lucht je hart topic te zetten, maar als je er een topic over maakt krijg je reacties. Dat is toch ook fijn? Dat lijkt mij tenminste.. Er zullen altijd berichten zijn die je beter in de praatgroep of het ljh kan plaatsen, maar een deel kan volgens mij ook in een apart topic.
    Zo komen we allemaal weer wat dichter bij elkaar. Hee dat is een vierde argument.

    Fijn dat je het idee steunt, Mitchell!

    Eloquentiae schreef:
    Als ik ooit iets meemaak wat interessant is - niet dat dat ooit gebeurd x] - zal ik het zeker delen!

    Wacht maar tot er een spin langs loopt. Of je donzige kuikens langs de weg ziet. Of je iets op school hebt meegemaakt wat je echt niet aan zag komen. Of iemand een verrassing voor je had.

    Krull schreef:
    (...)
    Hmm.. als die verboden zouden worden (even het uiterste) is dat weer zo negatief en verzinnen mensen wel weer iets anders waardoor ze toch in een groep met elkaar kunnen praten. Misschien zelfs wel buiten Quizlet. Mijn oproep gaat dus niet over het stoppen of verbieden van die praattopics, maar om niet álles alleen maar daar in te bespreken. Het is bv. wel makkelijk om even snel iets wat je te klagen hebt in het lucht je hart topic te zetten, maar als je er een topic over maakt krijg je reacties. Dat is toch ook fijn? Dat lijkt mij tenminste.. Er zullen altijd berichten zijn die je beter in de praatgroep of het ljh kan plaatsen, maar een deel kan volgens mij ook in een apart topic.
    Zo komen we allemaal weer wat dichter bij elkaar. Hee dat is een vierde argument.

    Fijn dat je het idee steunt, Mitchell!
    Ik ben ook niet tegen praatgroepen hoor. Helemaal niet zelfs, het is alleen zo jammer dat alle verhalen dan daarin worden gepost (wat de reden is waarom ik ze niet geweldig vind) en niet in een los topic.

    Daarom ben ik het ook helemaal eens met deze oproep (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 21:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Krull schreef:
    (...)
    Wacht maar tot er een spin langs loopt. Of je donzige kuikens langs de weg ziet. Of je iets op school hebt meegemaakt wat je echt niet aan zag komen. Of iemand een verrassing voor je had.


    Donzige kuikens!
    En ik denk dat ik maandag wel weer wat ga beleven want dan ga ik met het werk naar de Efteling en daarna nog wat drinken dus dat word vast wel weer hilarisch. c:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Donzige kuikens!
    En ik denk dat ik maandag wel weer wat ga beleven want dan ga ik met het werk naar de Efteling en daarna nog wat drinken dus dat word vast wel weer hilarisch. c:

    Ik zou zeggen, vertel in een topic wat je maandag gaat doen en vertel maandag wat je allemaal hebt meegemaakt :Y).

    Novoselic schreef:
    Ik doe ook mee, maar dat wist je al, haha.


    Queer zijn is gewoon alles