• Hoi,

    Ik ben een meisje van 15 jaar oud en zoek een leuke story die ik kan lezen op Quizlet!
    Ik vind het heel moeilijk om die te vinden, want ik hou namelijk niet van: Fan-fictions, Fantasy-verhalen, horror, scifi, historische verhalen en verhalen waarin ontvoeringen en moorden plaatsvinden.
    Het liefst lees ik: vlot-geschreven, realistische verhalen.
    Heeft iemand een idee voor een story op Quizlet die ik misschien leuk zou vinden?
    Misschien wel 1 van jouw story's of die van iemand anders?
    Zet de accountnaam van de schrijver / schrijfster en de titel van de story dan in een reactie!
    Dank jullie wel!

    Liefs,
    CrazyGirl98

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Je zou Ladies, Bugs & Ladybugs kunnen proberen. Het voldoet aan al je eisen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okee, vast geen story van SOTY dan, denk ik zo. What about Children, cigarettes & coca colatops


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laat maar, Gibbs was me voor =)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 18:11 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Pfoee, dat zijn nog eens zware eisen. (':
    In ieder geval vallen al mijn eigen stories dan af, plus, er schiet me ook niet meteen zo snel iets anders te binnen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik lees eigenlijk alleen maar verhalen die wel met dat soort dingen te maken hebben. Dus ik zou het zo niet weten.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:23 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Parachutes schreef:
    Pfoee, dat zijn nog eens zware eisen. (':
    In ieder geval vallen al mijn eigen stories dan af, plus, er schiet me ook niet meteen zo snel iets anders te binnen...


    Some people are art and do art at the same time

    Nee


    ©1998

    Misschien dit verhaal(:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij mijn account staat een story over lange afstandsrelaties, het is waargebeurd en zo realistisch mogelijk geschreven.
    Misschien iets voor jou?

    Without Touch