• De laatste was: IK!

    Voorbeeld:
    Leuke bol op je profiel


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jouw profielfoto is leuk. En ik vind het knap dat je niet telkens je naam veranderd zoiezo van alle users die dit doen en regelmatig online komen, omdat ik vaak de neiging krijg om 't te veranderen c':.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je lijkt me iemand die recht door zee is en geen blad voor de mond neemt, maar wel altijd vriendelijk probeert te blijven. Daarnaast ben ik nog steeds een groot fan van je avatar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuke username en ava.


    16 - 09 - '17

    Je hebt je profiel leuk ingericht! En je signature is zo waar, en voelt zo related momenteel :')

    @ Serenitae: Aww, dat is zo sweet! Ghihi ^^

    Omg. I just love eve-ry-thing from your profile. Het zou zo mijn profiel kunnen zijn. Ik herken me echt vaak in dingen van jou. Alhoewel, ik weet niet of je dat als een compliment moet opvatten, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je komt altijd heel volwassen over en je hebt een mooi profiel.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:11 ]


    16 - 09 - '17

    Je profielfoto is leuk, met dat supermanshirt (;


    I dress to kill, but tastefully

    Leuk dat je profielfoto, username, gifs op je profiel en signature zo goed matchen!

    Je hebt echt zo een mooie username vind ik. (:


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik vind je profielfoto echt mooi! Ik hou van Harry Potter en het is een mooie foto. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik vind je naam echt cute!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind je profiel echt heel erg mooi.

    Je bent een superlief meisje. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent heel vriendelijk en je corrigeert mensen altijd op een fijne manier. Ook lijk je me erg vertrouwelijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je komt altijd duidelijk en vriendelijk over.


    16 - 09 - '17