• Wie heeft hier een goede -betrouwbare- site voor. Ik download liever niet zomaar wat, want ik heb al gehad dat ik met een ebook downloaden per ongeluk een exe. file heb gedownload, waardoor er nu een irritante zoombrowser iets op mn pc zit, die ik er nog steeds niet heb weten af te halen. Ik downloadde eerst epub bestanden via bookos.org, een hele fijne site, maar die is helaas opeens van het web verdwenen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben ook al tijd op zoek. De site van de bibliotheek bied gratis literatuur aan, verder google ik meestal naar leuke boeken (mijn virusscanner geeft aan of ze veilig zijn) en heb ik al heel veel van anderen gekregen.


    ©1998

    Ik doe het via spotnet. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er 8800.


    Your make-up is terrible

    Ik wil de secret lezen schijn een leuk boek te zijn secret voor jongeren!

    floraflora schreef:
    Ik wil de secret lezen schijn een leuk boek te zijn secret voor jongeren!
    What the hell heeft dat te maken met dit topic...?

    OT: Ik zoek gewoon op "download -ebook naam- .epub" via Google en vind 9 van de 10 keer wat ik zoek :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou dat ook wel willen weten! Voor mijn essay ben ik al heel lang opzoek naar één zinnetje in het boek die ik zeker weten gezien heb, maar waarvan ik het paginanummer niet meer kan vinden. En in een boek van 460 pagina's is dat ook niet bepaald makkelijk.

    Maar ik kan het ebook echt nergens vinden, want dat leek me wel handig als ik gewoon dat bestand zou kunnen doorzoeken ):

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:52 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    Ik zou dat ook wel willen weten! Voor mijn essay ben ik al heel lang opzoek naar één zinnetje in het boek die ik zeker weten gezien heb, maar waarvan ik het paginanummer niet meer kan vinden. En in een boek van 460 pagina's is dat ook niet bepaald makkelijk.

    Maar ik kan het ebook echt nergens vinden, want dat leek me wel handig als ik gewoon dat bestand zou kunnen doorzoeken ):


    Welke is het?


    Your make-up is terrible

    Gewoon via torrents zoeken?


    To infinity and beyond •

    Die ebooks die ik welzijn gewoon onvindbaar lol.
    Ik ga niet zomaar weer iets downloaden, als ik niet weet of het veilig is..(en je geen andere troep meegedownload krijgt)
    + ik gebruik geen torrents, daar heb je toch ook een torrentreader iets o.i.d. voor nodig?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Die ebooks die ik welzijn gewoon onvindbaar lol.
    Ik ga niet zomaar weer iets downloaden, als ik niet weet of het veilig is..(en je geen andere troep meegedownload krijgt)
    + ik gebruik geen torrents, daar heb je toch ook een torrentreader iets o.i.d. voor nodig?


    Ja, via utorrent. Maar ik zou niet weten hoe je anders iets kunt downloaden tegenwoordig? Torrents zijn gewoon veilig hoor, als je ze via bepaalde sites afhaalt. Is ook een van de meest gebruikte manieren om boeken te downloaden :')


    To infinity and beyond •

    Wat je best kan doen is gewoon de titel + auteur en dan mobilism erachter zetten :3 (dat is dan wel meestal .mobi) of gewoon epub in je zoekfunctie erbij. Of torrents opzoeken :-)

    Florentina schreef:
    Die ebooks die ik welzijn gewoon onvindbaar lol.
    Ik ga niet zomaar weer iets downloaden, als ik niet weet of het veilig is..(en je geen andere troep meegedownload krijgt)
    + ik gebruik geen torrents, daar heb je toch ook een torrentreader iets o.i.d. voor nodig?

    Welke zoek je? Misschien kunnen we je helpen.

    Thenn schreef:
    Ik doe het via spotnet. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Huf schreef:
    (...)

    Ja, via utorrent. Maar ik zou niet weten hoe je anders iets kunt downloaden tegenwoordig? Torrents zijn gewoon veilig hoor, als je ze via bepaalde sites afhaalt. Is ook een van de meest gebruikte manieren om boeken te downloaden :')


    Hmm, dan moet ik dat ook maar gaan doen denk ik :')
    Gewoon dat programma downloaden en dan wijst het zichzelf wel neem ik aan?

    'bepaalde site's' -> ik weet dan heel vaak niet welke er dan betrouwbaar zijn

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 13:55 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Hmm, dan moet ik dat ook maar gaan doen denk ik :')
    Gewoon dat programma downloaden en dan wijst het zichzelf wel neem ik aan?

    'bepaalde site's' -> ik weet dan heel vaak niet welke er dan betrouwbaar zijn


    Oui! Je download uTorrent en dan kun je op een aantal websites waaronder torrents.com & kickasstorrents.com de torrent vinden, die klik je aan en dan open je 'm en opent hij hem weer vanzelf in uTorrent (:


    To infinity and beyond •