• Namelijk het fotograferen van mijn kat c;





    Onder de spoiler staan wat foto's die ik afgelopen dagen heb gemaakt. Ik merk dat het fotograferen mij blij maakt. Daarom ben ik het nu nog meer gaan doen en de kat lijkt het zelfs leuk te vinden. (Zolang hij op mijn badjas met dalmatiër print mag liggen en af en toe met het touwtje van de camera mag spelen)


    26 - 02 - '16

    Humphries schreef:
    Wat een schatje <3
    Hij lijkt een beetje op de kat die wij hadden, hij had ook zo'n wit plekje wat ik ook zie bij jou kat.


    VoIde schreef:
    Die eerste! Jij hebt echt een mooie kat!

    Geef Pim een snoepje van me.:W


    Thank you <3
    (Maar dan moet ik wel eerst even naar de supermarkt, want ik heb op het moment geen snoepjes meer in huis)


    26 - 02 - '16

    Hele mooie en lieve foto's! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hele mooie en lieve foto's! (H)


    Thanks <3


    26 - 02 - '16

    Superleuke foto's!

    Mijn hond is dan iets minder fotogeniek, dus hem kan ik niet makkelijk fotograferen. Anyway, ik heb fotograferen altijd graag gedaan maar de laatste tijd is dat fel verminderd, omdat ik meer tijd begin te besteden aan andere hobby's en helaas ook school. Nu de frisse winter eraan komt én nu zeker is dat ik naar Londen en Kopenhagen ga, zou ik mijn fotocamera moeten voorbereiden (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Reflektor schreef:
    Superleuke foto's!

    Mijn hond is dan iets minder fotogeniek, dus hem kan ik niet makkelijk fotograferen. Anyway, ik heb fotograferen altijd graag gedaan maar de laatste tijd is dat fel verminderd, omdat ik meer tijd begin te besteden aan andere hobby's en helaas ook school. Nu de frisse winter eraan komt én nu zeker is dat ik naar Londen en Kopenhagen ga, zou ik mijn fotocamera moeten voorbereiden (:


    Honden zijn inderdaad moeilijker ja, althans dat idee heb ik.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Honden zijn inderdaad moeilijker ja, althans dat idee heb ik.

    Dat kan ik alleen maar bevestigen! Of ja, mijn hond dan toch hè. Ik weet niet hoe het met de anderen zit in het algemeen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Reflektor schreef:
    (...)
    Dat kan ik alleen maar bevestigen! Of ja, mijn hond dan toch hè. Ik weet niet hoe het met de anderen zit in het algemeen.


    Mijn hond is ook niet zo makkelijk om op de foto te zetten. Veel te springerig.


    26 - 02 - '16

    Mooie foto's!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    We hebben hetzelfde bed!
    Mooie foto's ^^.


    i put the fun in funeral

    Aaaahw, zo lief! ^^ Vooral de laatste foto vind ik heel erg mooi. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat een ontzettend mooie kat! Ik zou willen dat mijn katten zo fotogeniek zouden zijn, maar ik kan ze alleen maar fotograferen wanneer ze slapen, haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16