• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm the Queen of Idiots.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En ik ben weer terug bij af.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben soms echt niet slim bezig...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik ben best zenuwachtig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil geen huiswerk maken, ik wil morgen niet nog een keer examen doen en ik wil niet meer met deze onzekerheid over mijn leven rondlopen. Was ik maar vast 30, dan was al deze shit achter de rug.

    En toen waren de nachtmerries weer terug, natuurlijk tegelijk 3 in nacht. Maar zo raar is het nou ook weer niet om te dromen over verlating en buitengesloten worden in deze situatie. :W


    Your make-up is terrible

    Essay is helemaal af, met noten en literatuurlijst en al! Hopen dat het een voldoende waard is. Alleen nog even omzetten in een pdf-je en dan van de week opsturen!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik wil gewoon die persoon zijn die iedereen vertrouwt, alle geheimen kan bewaren, geliefd en gewild is.
    Waarom is dat zo moeilijk?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eigen schuld, dikke bult.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natuurlijk ben je het zat om te liegen, zou ik ook zijn...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ugh, geen zin in vandaag. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pffft. Doe nou niet zo moeilijk zeg! (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh post 4000 alweer en bijna een jaar lid! Ik zou niet anders willen <3


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het komt niet door jou, ik ben juist blij dat je weg bent gegaan.


    Your make-up is terrible

    *stelt al haar huiswerk uit tot zondag*
    *de zondag arriveert*
    *verdoet haar tijd op tumblr*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)