• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb ik dat écht geschreven? Oh, schande!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En nog steeds niet begonnen.. Yee Syll ;D Dat doe je goed ;D.. Ok uiterlijk 2 uur voor muziek en dan echt bezig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er moet een middeltje voor een goede concentratie komen, zodat ik eindelijk wat aan mijn slechte punten op die talen kan doen. --'


    :)

    Ik haat tentamenweken. Lekker weinig geleerd omdat mijn brein denkt aan de zeven die er tegenover staat. Kutzooi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, ik moet echt leren om een planning te maken en me daar dan ook aan te houden. Maar ik vind het zo moeilijk! D: pfft..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik haat je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, nu is het mijn schuld dat jij in de min staat.

    Well, ik koop geen camera voor driehonderd euro terwijl ik het geld er niet voor heb.


    Searching heavens for another earth

    Ok ik wilde dit poppetje doen omdat...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb toch liever koppijn dan dit constante gehoest. Mijn hele keel gaat kapot T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Noooooooh. Je kunt niet eerst zeggen dat ik een dag vrij zal hebben na de toetsweek en dat dan weer intrekken. Stomme school. Eerst geven ze me een lolly en dan trekken ze hem weer uit mijn hand. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo kom je nog 'ns wat tegen tijdens het opruimen: tokiohotel tijdschrift, een hoop posters, tampons en oude geschreven verhaaltjes. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    Zo kom je nog 'ns wat tegen tijdens het opruimen: tokiohotel tijdschrift, een hoop posters, tampons en oude geschreven verhaaltjes. ^^

    Lekker tampons :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leren voor Engels dan maar ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lekker tampons :'D

    Hah, wees gerust, ze zatenzitten nog in 't plastic. :')

    ot: Ohjuist, ik was met school bezig.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:19 ]


    You are beautiful, you are love.