• Zoals sommige wel weten is schrijven niet mijn enige hobby. Ik ga veel naar fantasy festivals en zit hiervoor dagen lang achter de naaimachine. Ik wil jullie het resultaat van mijn laatste project laten zien.

    Alleen het korset is niet door mij gemaakt, en de hoepel die onder de rok zit ook niet.
    Het schapenbondje heb ik twee smeedijzeren haakjes voor laten maken door mijn beste vriend de smid, heb twee leren riempjes gesneden en deze erop gezet. Zodat het kan worden gedragen als een mantel. (leuk weetje, ik heb hem henk genoemd xD)
    De rok was een ^$# werk gezien dit soort stof krult als je het knipt, dus na een hoop gevloek en getier is het mij toch gelukt.
    De riem (ookals is dat een karwij van niets) heb ik ook gemaakt. De sluiting is van st. justin.
    De leren buidel heb ik ook zelf gemaakt, de drinkhoorn+houder heb ik heel creatief gekocht. Het zwaard heb ik natuurlijk ook niet zelf staan smeden.



    Heb nu een paspop die ik op mijn maat kan verstellen en dat is echt relaxed!

    Zijn er meer die naaien hier? zoja foto's!

    p.s. let niet op de troep achter de pop want ik ben nog in verbouwing.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 13:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo leuk en mooi! Zou ik ook wel willen kunnen ghehe, maar ik zou eigenlijk veel te veel willen kunnen maar te weinig prioriteit, tijd, en luiheid is er ook een onderdeel van.

    Apricity schreef:
    Zo leuk en mooi! Zou ik ook wel willen kunnen ghehe, maar ik zou eigenlijk veel te veel willen kunnen maar te weinig prioriteit, tijd, en luiheid is er ook een onderdeel van.
    oh maar dat ken ik, soms ben ik een jaar bezig voor een kostuum af is hoor xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    (...)Ik krijg hier en daar ook nog hulp hoor ^^ maar de leukste projecten komen vrij uit grote mislukkingen. Daarom zou ik mijzelf niet in de cosplay gooien :P, maar heb je geen vriendinnen die deze hobby toevallig beoefenen?
    Jammer genoeg niet. maar ik heb wel iemand leren kennen die het eens deed en als ik wil, mag ik haar patronen lenen. Moeten we alleen nog een nieuwe naaimachine hebben dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Jammer genoeg niet. maar ik heb wel iemand leren kennen die het eens deed en als ik wil, mag ik haar patronen lenen. Moeten we alleen nog een nieuwe naaimachine hebben dan.
    stap 1 is gezet :P ik ben heel erg fan van singers. de mijne heb ik van marktplaats


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RapunzeI schreef:
    Erg mooi!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen






    Your make-up is terrible

    Supergaaf! Het enige wat ik ooit heb gemaakt met naald en draad is een knuffelhond die ik van een sok heb gemaakt.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Assassin schreef:





    gaaaaaaaaf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw, awesome!

    Wauw! Dat ziet er super uit.
    Knap hoe je dat hebt gedaan. Wanneer ga je hem voor het eerst dragen?

    Ik ben heel slecht met naalden.
    Heb ooit op een kinderclub een cavia knuffel genaaid en daar blijft het bij ;p


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik ga ieder jaar naar de Elf Fantasy Fair, maar moet nu nog zien wat ik aan ga doen. Heb sowieso de drie mogelijke dingen al liggen, maar ik zou supergraag zelf ook zoiets kunnen maken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen