• Een kind kan zich niet verdedigen, en maak daar als moeder ook nog eens misbruik van door je eigen kind in een emmer te stoppen, zodat het onmogelijk is dat ze aan haar straf ontkomt.

    Op de volgende beelden is te zien hoe een moeder haar kind zodanig mishandelt dat het kind smeekt om genade, terwijl haar kleine lijfje onder de rode vlekken zit, huilt ze van het pijn. We zouden niet weten wat dit meisje heeft gedaan, misschien heeft ze een vaas laten vallen of gekliederd op de grond.

    Maar dat je als moeder zo hard optreed tegen je eigen kind, is echt abnormaal.

    Bron + filmpjes


    Dit is gewoon diep triest. Die moeder kan er voor zorgen dat het kind gewoon geen toekomst heeft. Hoe ze met die pan op het hoofdje slaat. Schandalig gewoon. Straks loopt het een mentale achterstand op door de klap. Zo'n mensen zouden opgepakt en veroordeeld moeten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat wijf mag van mij echt dood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word hier echt misselijk van.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik word hier echt misselijk van.


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    (...)Ik hoop dat je nu ook niet naar mij verwijst omdat ik zeg dat ze veroordeeld moet worden, want daarmee bedoel ik namelijk niet de doodstraf ofzo. Maar je hebt daar volkomen gelijk in.


    Nee, ik doel niet op jou. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat ze hiervoor veroordeeld moet worden, maar reacties als 'van mij mag ze dood' en 'ik zal haar op de Islamitische manier doodmaken' (zoals op de site zelf, dat is ook nog eens racistisch) vind ik er echt over gaan. Wie ben jij dan om te oordelen over leven of dood? Daarnaast, het lijkt me ook niet goed voor de geestelijke gesteldheid van zo'n kind als hij er later achterkomt dat zijn moeder doodgemarteld zou zijn.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Nou, ik blijf sowieso bij mijn standpunt dat zij dood moet. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom gebeurt dit?! Dit is echt te erg. Ik weet nauwelijks wat ik moet zeggen.


    Tijd voor koffie.

    Zulke mensen zouden geen eens vader of moeder mogen zijn vind ik. Schandalig...
    Trouwens, degene die dit heeft gefilmd is net zo goed schuldig. Hij greep niet in.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yayde schreef:
    Ik word hier echt misselijk van.


    Walgelijke mensen.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat kind moet echt weg bij zijn/haar moeder. Dan kan je nog zo boos of kwaad op je kind zijn, maar zoiets doe je niet. Ik werd er naar van, vooral omdat ik kindje hoor huilen en dan geeft die moeder het kind nog meer klappen.


    Physics is awesome

    Wat een zieke mensen lopen er toch ook op deze wereld rond.. -.-


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Echt verschrikkelijk, ik kan hier niet naar kijken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Echt verschrikkelijk, ik kan hier niet naar kijken.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Yayde schreef:
    Ik word hier echt misselijk van.


    Valar Morghulis.

    Wat kan dat kind nu misdaan hebben? Naar de psychiatrie met die moeder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat gebeurt zo vaak in vooral Aziatische landen dat mensen het daar als normaal zien, das echt ziek.
    Dat kind is nog niet eens een peuter.


    No growth of the heart is ever a waste