• Een kind kan zich niet verdedigen, en maak daar als moeder ook nog eens misbruik van door je eigen kind in een emmer te stoppen, zodat het onmogelijk is dat ze aan haar straf ontkomt.

    Op de volgende beelden is te zien hoe een moeder haar kind zodanig mishandelt dat het kind smeekt om genade, terwijl haar kleine lijfje onder de rode vlekken zit, huilt ze van het pijn. We zouden niet weten wat dit meisje heeft gedaan, misschien heeft ze een vaas laten vallen of gekliederd op de grond.

    Maar dat je als moeder zo hard optreed tegen je eigen kind, is echt abnormaal.

    Bron + filmpjes


    Dit is gewoon diep triest. Die moeder kan er voor zorgen dat het kind gewoon geen toekomst heeft. Hoe ze met die pan op het hoofdje slaat. Schandalig gewoon. Straks loopt het een mentale achterstand op door de klap. Zo'n mensen zouden opgepakt en veroordeeld moeten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumbledore schreef:
    Waarom filmt iemand dit? GRIJP IN!


    ©1998

    Embrace schreef:
    Heb nu al spijt dat ik het gekeken heb. Dit kan gewoon echt niet, echt haat aan die vrouw + degene die staat te filmen. Ik had daar niet bij moeten zijn want dan had ik hun even laten voelen hoe het voelt voor zo'n kleintje.
    Ik kan me hier echt zo boos om maken, gatver.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Yayde schreef:
    Ik word hier echt misselijk van.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hashirama schreef:
    Dat gebeurt zo vaak in vooral Aziatische landen dat mensen het daar als normaal zien, das echt ziek.
    Dat kind is nog niet eens een peuter.

    Indeed. The fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh mijn god. Dit is echt misselijkmakend. D: Dat arme kind. Dit doe je toch niet, als moeder?!


    :)

    En dat soort mensen heeft dan wel kinderen.


    ars moriendi

    Jesus H. Christ.

    Wie doet zoiets nou? Oh ik heb hier echt geen woorden voor behalve dat ze die vrouw in de fik moeten zetten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Misschien een idee om trigger warning te geven, sommige mensen kunnen hier echt niet tegen.

    OT: ik moet al wenen van het te lezen, ik wil het niet zien. Echt niet. Niet alleen die moeder mag een enkeltje psychiatrie maken, de filmer ook. En helaas dat kind later ook met NAHL (niet aangeboren hersenletsel). Gatverdamme, zo ziek. Ik kan hier dus echt niet tegen en het doet me verrekt beroerd voelen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Niemand zal dit goedkeuren, ik uiteraard ook niet. Maar in onze zeer recente geschiedenis werden de kinderen in België op school ook met een houten regel tot bloedens toe op hun handen geklopt toen ze iets mispeuterden in de klas. Dat waren dan ook 'de normen' in België, en dan nog eens aangepakt worden door je ouders omdat de leerkracht altijd gelijk had. In veel landen hebben ze nu nog deze 'waarden' en zien ze dit als normaal, nu toch nog, jammer genoeg.
    Dat is de eerste reactie op het filmpje en ik ben het hiermee eens. Wat voor ons compleet ziek en gestoord is kan daar normaal zijn. Maar (voordat ik weer gezeik krijg), dit betekent niet dat het ook gewoon zou moeten kunnen en we het maar moeten laten gebeuren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Foei, dit is gewoonweg schandalig! Ik heb hier serieus geen woorden voor. Zo'n mensen verdienen het niet om ouders te zijn, ze zouden ze beter opsluiten en zo ver mogelijk bij kinderen vandaan houden. Waarom nemen zo'n mensen zelfs kinderen? Alleen om zich te kunnen afreageren op alles wat een kind fout doet? Diep triest is dit...


    16 - 09 - '17

    Ik ben het over het algemeen met de meesten hier eens. Dit is veel te hard, en onmenselijk, en die vrouw verdient een fikse lijfstraf, maar over degene die filmt moet je niet altijd meteen oordelen aangezien je niet weet wat er gebeurd achter gesloten deuren. Wie weet is het wel de vader, en is zijn vrouw ook enorm agressief tegen hem en is hij ermee naar de politie gegaan en is het gelekt.
    Natuurlijk praat ik het niet goed, maar ik wil jullie allemaal even op het hart drukken dat Nederlandse overheid het zelfs aanspoort om te filmen, in plaats van ingrijpen en er naderhand mee naar de politie gaan. De campagne daarvan was te zien op televisie hooguit een jaar of 2 geleden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 23:49 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DarkSavior schreef:
    (...)Dat is de eerste reactie op het filmpje en ik ben het hiermee eens. Wat voor ons compleet ziek en gestoord is kan daar normaal zijn. Maar (voordat ik weer gezeik krijg), dit betekent niet dat het ook gewoon zou moeten kunnen en we het maar moeten laten gebeuren.
    Nee, dat is waar. Dat ze dat kind een mep verkoopt tot daar, maar ook bij ons stond straffen niet gelijk aan het slaan met metalen voorwerpen op het hoofd. Dat je een klein kind slaat met een handdoek gaat er al lichtjes over, maar dat is ergens nog op het randje vergeleken met die pot lijkt mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ....... ongelofelijk, hoe ziek.......