• Oke, zoals in de titel al stond zoek ik een story over One Direction , of een bandlid (het liefst Niall, zayn of louis)
    Het liefst met spanning erin!
    En ook dat het verhaal nog niet te lang is, zodat ik niet direct veel te veel hoofdstukke nhoef te lezen :D niet meer dan 20 aub :D

    Drop hier je story, en ik ag zeker kijken en miss een abbo nemen xx(H)(flower)


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    Kijk maar in de top. Daar staan er al zat.


    26 - 02 - '16

    De zoekfunctie en de top zijn je beste vrienden.

    Ik heb er een het zijn wel 63 hoofdstukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hanaemi schreef:
    De zoekfunctie en de top zijn je beste vrienden.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ben net een verhaal begonnen
    Wish You Were Here - Harry Styles


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik begin 18 Januari met een story, voorstukje staat wel op mijn profiel. Hij is met One Direction, maar voornamelijk Harry Styles.






    You cannot save people


    You can only love them




    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven en gesproken
    Lezen op eigen risico!: dit verhaal kan woede, verdriet en tranen opwekken
    Trailer
    Soundtrack
    Begin: 31/01/2014
    Eind: --/--/--


    About Remembering & Forgetting [H.E. Styles]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 16:32 ]

    Ik ben begonnen met een story!
    Een story met Harry styles.
    Kijk anders maar even op mijn profiel!
    hihi x


    Love knows no limits.

    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    One Shots

    Een One Shot Story. Het hoeft niet perse met One Direction te zijn. Het mag met elke celeb zijn die je maar wilt. Ik heb nog weinig/geen aanmeldingen dus ik heb alle tijd voor je jouwe. In die story staat een formuliertje. Als je een One Shot wilt zal je die wel even moeten invullen. Alles spreekt voor zich.

    -xxx-


    Love knows no limits.

    hopelijk vind je dit een kijkje waard! (:

    The campfire love song |Zayn Malik|


    Copyright Justforfun1D
    One direction bestaat wel.
    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    Covers gemaakt door NiallsHoney and BlackTie.



    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!