• Ik heb een stom probleem met mijn computer. Ik downloadde net iets, waardoor mijn startpagina verandert is. Op zich is dat geen probleem, aangezien je heel simpel dat kan veranderen bij instellingen. Dat heb ik dan ook gedaan, alleen het probleem is, dat de startpagina gewoon niet veranderd.
    Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg hem niet gewoon terug op Google. Ik heb het trouwens ook opgezocht, maar ik kreeg alleen het standaard antwoord; dat wat ik al geprobeerd heb.

    Heeft iemand hier een oplossing voor?

    Ik wist niet waar dit moest, maar als het verkeerd staat, mijn excuses.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Dat heb ik ook al heel lang en ik weet het nog steeds niet.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    Er is een extensie die ervoor zorgt? Als we niet weten wat die standaard antwoorden zijn die niet werken kunnen we je ook niet zo helpen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ask DarkSavior


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik Firexfox en als ik bij Extra naar opties ga, kan ik de link van de startpagina ingeven en dat werkt gewoon.

    Als dat niet werkt, weet ik het ook niet.

    En op de titelvraag te antwoorden:
    Iemand die genoeg van computers snapt? Mitchell =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Er is een extensie die ervoor zorgt? Als we niet weten wat die standaard antwoorden zijn die niet werken kunnen we je ook niet zo helpen eigenlijk.

    Misschien had ik dat inderdaad wat duidelijker kunnen verwoorden :p Ik bedoel eigenlijk gewoon het antwoord dat je het kunt veranderen bij instellingen, kortom, wat ik eigenlijk al geprobeerd heb.


    Tijd voor koffie.

    Welke browser gebruik je?

    Het kan zijnd at je je startpagina opnieuw in moet stellen, sommige programma's veranderen die als je niet oplet bij het installeren. Het kan ook zijn dat je een extensie hebt geinstalleerd die dat doet, dat had ik ook een tijdje terug.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Welke browser gebruik je?

    Het kan zijnd at je je startpagina opnieuw in moet stellen, sommige programma's veranderen die als je niet oplet bij het installeren. Het kan ook zijn dat je een extensie hebt geinstalleerd die dat doet, dat had ik ook een tijdje terug.


    Ik gebruik Chrome. Hoe kun je zo'n extensie deïnstalleren? Bedankt voor de hulp, in ieder geval c:


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    (...)

    Ik gebruik Chrome. Hoe kun je zo'n extensie deïnstalleren? Bedankt voor de hulp, in ieder geval c:


    Klik op het knopje rechtsboven met de drie streepjes om het menu van chrome te openen. Klik dan op instellingen (De 4e van onder) waardoor je het tabblad voor instellingen opent. (Dit is ook de pagina waar je startpagina instelt)

    Klik dan links op "extensies". Kijk daar of je een extensie ziet die je niet herkent of die eenzelfde naam heeft als de site die geopend word (In mijn geval was de site iets van snapdoo en de extensie heette snapdoo for chrome, dus dat was makkelijk) en klik op het prullenbakje om die extensie te verwijderen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Klik op het knopje rechtsboven met de drie streepjes om het menu van chrome te openen. Klik dan op instellingen (De 4e van onder) waardoor je het tabblad voor instellingen opent. (Dit is ook de pagina waar je startpagina instelt)

    Klik dan links op "extensies". Kijk daar of je een extensie ziet die je niet herkent of die eenzelfde naam heeft als de site die geopend word (In mijn geval was de site iets van snapdoo en de extensie heette snapdoo for chrome, dus dat was makkelijk) en klik op het prullenbakje om die extensie te verwijderen.


    Het is gelukt! Heel erg bedankt c:


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    (...)

    Het is gelukt! Heel erg bedankt c:



    quidquid excusatio prandium pro

    Ah, ik zie dat het al opgelost is. Mooi mooi :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okammy schreef:
    (...)



    Okay, deze is de enige gif die ik vond die enigzins past :')


    Tijd voor koffie.